بهترین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته

بهترین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته

قاعدتاً استفاده از اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته به تنهایی کافی نیست اما هر وسیله ای که مهارت های زبان آلمانی شما را افزایش دهد شانس موفقیت شما را نیز بیشتر می کند.

در دنیای مدرن زندگی بدون اپلیکیشن ها برای بسیاری از ما دشوار است. اپلیکیشن ها ما را از خواب بیدار می کنند، ارتباطات ما را شکل می دهند، بسیاری از وظایف شخصی ما را به عهده می گیرند و از همه مهمتر اطلاعات و مهارت های فردی و اجتماعی بسیار مفیدی را به ما آموزش می دهند.

هر چند که مخالفان تکنولوژی اعتقاد دارند که انسان برده تکنولوژی شده اما در سمت مخالف عده زیادی نیز معتقدند که تکنولوژی عصای دست انسان است.

آزمون آزمایشی آیلتس

آموزش دیدن توسط اپلیکیشن ها روشی مرسوم برای یادگیری آسان و کم هزینه است. شاید هیچ اپلیکیشنی نتواند جای معلم و استاد را بگیرد اما قطعاً این برنامه ها دستیاران بسیار مفیدی برای ما هستند. یادگیری زبان های جدید نیز یکی از کاربردهای پرشمار اپ هستند.

زبان آلمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان مهارت های گفتاری، شنیداری و نوشتاری این زبان را با کمک اپلیکیشن ها بهبود بخشید. بنابراین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته یا دیگر آزمون های زبان های خارجی می توانند مفید باشند.

موفقیت در آزمون گوته

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته

اپلیکیشن های فراوانی برای آموزش زبان آلمانی وجود دارد اما اگر قصد دارید برای آزمون گوته آماده شوید اپ های این لیست بیشتر به کار شما خواهند آمد.

Duolingo

وقتی صحبت از بهترین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته یا آزمون های زبان انگلیسی، روسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی و … می شود یک نام همیشه در بالای لیست قرار دارد، اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو.

این برنامه همه کاره است، رویکرد جالبی برای آموزش زبان آلمانی دارد و از همه مهم‌تر رایگان است. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و شما در هر سطحی می توانید از آن استفاده کنید.

این اپ هم در گوگل پلی و هم در اپ استور در دسترس است.

Babbel

این برنامه که برای اندروید و iOS موجود است، در یادگیری زبان‌ ها، از جمله زبان آلمانی مفید است. این اپ از ترکیبی از تصاویر، صدا و متن استفاده می کند تا تجربه یادگیری زبان آلمانی شما به واقعیت نزدیک باشد. این برنامه قابلیت تشخیص گفتار دارد و می تواند تلفظ شما را بهتر کند.

البته مانند بسیاری از اپ ها بخش اولیه این اپ رایگان و امکانات حرفه ای آن پولی است.

Rosetta Stone

برنده جایزه رسانه هوشمند به انتخاب دانشگاهیان جهان در سال 2014 و برنده جوایز Tabby در سال 2014 یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته است. این برنامه که یکی ازبهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی است، متاسفانه رایگان نیست اما ارزش خرید را دارد.

Busuu

این اپ در سال 2013  در مجله PC به عنوان یکی بهترین اپ های آموزش زبان آلمانی انتخاب شد. این نرم افزار به شما امکان می دهد زبان آلمانی را به صورت رایگان و با یک رابط نسبتاً سرگرم کننده یاد بگیرید. قابل توجه ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که پس از تکمیل برخی تمرین ها، می توانید آنها را با یک مرکز یادگیری به اشتراک بگذارید که به شما کمک می کند مهارت های خود را تقویت کنید.

Anki

استفاده از فلش کارت یکی از راه های جالب و کاربردی آموزش زبان است. به گفته توسعه دهندگان Anki، شما می توانید از آن برای به خاطر سپردن هر چیزی استفاده کنید. این اپ اساسا یک برنامه فلش کارت تعاملی است که به شما امکان می دهد واژگان خود را تمرین کنید. این برنامه دارای ویژگی های جالبی است که حفظ کلمات را راحت تر می کند. نسخه وب و برنامه اندروید آن کاملا رایگان است، اما نسخه iOS با هزینه ای مقرون به صرفه عرضه می شود.

Memrise

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته و آموزش زبان آلمانی اپ Memrise است. این برنامه شباهت زیادی به Anki دارد. استفاده از فلش کارت تعاملی برای بخاطر سپردن کلمات مهمترین ویژگی این اپ است. این برنامه را هم در اپ استور و هم در گوگل پلی می توانید دریافت کنید.

Mosalingua

یادگیری اصولی گرامر آلمانی از جمله افعال، ضمایر، حروف ربط، زمان‌ها و … از ویژگی های این برنامه است.

این اپ یک کلوب رایگان آموزشی است که شما می‌توانید به راحتی عضو شده و از توصیه‌های کارشناسان و اشخاصی که دارای زبان مادری آلمانی‌اند، استفاده کنید.

آزمون آزمایشی تافل

تمرینات تلفظ، همه‌ جملات و کلمات این برنامه از سوی اشخاصی که دارای زبان مادری آلمانی‌اند، تلفظ گردیده است. در این اپ ۱۰ سطح آموزشی از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد که پاسخگوی نیاز همه زبان آموزان آلمانی است. شما می‌توانید اپلیکیشن Mosalingua را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

زبان آلمانی

بهترین روش برای آماده شدن قبل از آزمون گوته

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم اکتفا به اپلیکیشن ها برای موفقیت در آزمون گوته کافی نیست. یکی از بهترین راهکارها برای میزان آمادگی شرکت در این آزمون شرکت در آزمون های آزمایشی است.

شما می توانید برای آمادگی در آزمون گوته در آزمون های آزمایشی اساتید آنلاین شرکت کنید و مهارت های زبان آلمانی خود را در معرض قضاوت برترین اساتید و کارشناسان کشور قرار دهید.

در این آزمون آزمایشی آنلاین پاسخنامه هر آزمون به صورت آنلاین در اختیار گروه مصححین قرار می گیرد و پس از تحلیل و نمره دهی برای بخش های Hören , Schreiben , Lesen ، جلسه ای به صورت آنلاین برای سنجش مهارت Sprechen کاملا شبیه به آزمون اصلی برگزار می شود و در پایان نیز پس از تحلیل کارشناسان زبان آلمانی، کارنامه طی 3 تا 4 روز کاری به متقاضیان ارائه می شود.

از آنجا که هزینه آزمون اصلی گوته به صورت یورویی دریافت می شود بهتر از قبل از شرکت در آزمون اصلی از سطح توانایی های خود آگاه شوید.

در این راه اساتیدآنلاین مرجع برگزاری آزمون های آزمایشی، دوره های آموزشی پیشرفته و وبینار های آموزشی با سال ها تجربه موفق همراه شماست.

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
10 پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

معرفی ۱۰ پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

لیسنینگ یک مؤلفه کلیدی در تسلط بر زبان انگلیسی است که بینش هایی را در مورد تفاوت های ظریف فرهنگی…

بیشتر بخوانید
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

چگونه در مورد ۴ فصل سال به زبان انگلیسی صحبت کنیم (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله به طور مختصر به فصل های سال در زبان انگلیسی و توصیف فصل زمستان پرداخته…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question