بهترین روش آمادگی برای آزمون MHLE

آمادگی برای امتحان MHLE

آمادگی برای آزمون MHLE به اندازه آزمون های بین المللی آیلتس ® و تافل ® سخت است.

Ministry of Health Language Examination یا آزمون MHLE یک آزمون زبان ملی است که برای سنجش سطح زبان و مهارت زبان انگلیسی متقاضیان تحصیل در رشته های تخصصی پزشکی و پیرا پزشکی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پزشکی داخل کشور برگزار می شود.

این امتحان شامل از یکصد سوال 4 گزینه ای تشکیل شده است:

A. قسمت Listening یا مهارت شنیداری 30 سوال

B. قسمت گرامر یا ساختاری زبان انگلیسی 20 سوال

C. قسمت درک مطلب 30 سوال

D. قسمت واژگان 20 سوال

مهارت شنیداری

رسیدن به آمادگی برای امتحان MHLE نیازمند تقویت مهارت شنیداری است. دربخش Listening باید به مکالمه 2  یا چند نفر (انگلیسی زبان با لهجه آمریکایی) پیرامون موضوعات مختلف گوش کنید و سپس به سوالات 4 گزینه ای پاسخ دهید وگزینه صحیح را انتخاب کنید. یک قسمت از مکالمه ها به صورت تک سوالی هستند، یعنی یک مکالمه کوتاه پخش می شود و بعد کمی مکث یک سوال مطرح می گردد. اما قسمت دیگر این بخش در قالب یک مکالمه طولانی بین دو نفر است و بعد از اتمام گوش دادن، داوطلب باید چندین سوال را پاسخ دهد.

آزمون آزمایشی MHLE

نکته مهم:

هنگام پاسخ به سوالات مربوط به مکالمات، بهتر است به صحبت های نفر دوم بیشتر توجه کنید. برای موفقیت در این بخش باید گوش شما با واژگان مختلف زبان انگلیسی آشنا باشد.

گرامر

در بخش گرامر، داوطلبان باید به سوالات دستور زبان پاسخ دهند. در این قسمت سوالات به دو صورت جای خالی و اصلاحات نوشتاری است.

برای آمادگی در این بخش خواندن کتاب، روزنامه و مجلات انگلیسی بسیار مفید است. 

درک مطلب

موفقیت در بخش درک مطلب Reading  Comprehension آزمون MHLE ، علاوه بر واژگان تخصصی حوزه پزشکی نیازمند تبحر پاسخ دهنده درباره کاربرد این کلمات در جمله است. بنابراین متقاضی شرکت در امتحان باید فهم خوبی از گفتگوهای انگلیسی داشته باشد.

البته در این بخش سعی می شود که گفتگوها از مباحث Medical & Health باشد.

Vocabulary یا واژگان

داشتن دایره لغات گسترده به خصوص در حوزه سلامت و پزشکی برای موفقیت در این بخش الزامی است. البته بهتر است شما به همین ها اکتفا نکنید و دایره واژگان خود را به مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی و … گسترش دهید تا با آمادگی کامل در امتحان MHLE شرکت کنید.

بهترین راهکار آمادگی برای امتحان MHLE

چند راهکار موثر جهت آمادگی کامل برای MHLE شامل گسترش دایره واژگان تخصصی، مطالعه مجلات حوزه سلامت و پزشکی ، مرور سوالات سال های گذشته و شرکت در آزمون آزمایشی MHLE است.

از منابع قابل اتکا و مفید برای شرکت در این امتحان می توان به این موارد اشاره کرد:

  • TOEFL PREPRATION KIT
  • BARRON’S (HOW TO PREPARE FOR TOFEL)
  • LONGMAN
  • ·        504 ESSENTIAL GUIDE FOR TOEFL
  • PREPRATION FOR THE PAPER TESTS
  • مقالات رایگان قابل دانلود سایت معتبر پزشکی PUBMED
امتحان MHLE

شرکت در آزمون آزمایشی  MHLE

اگر برای شرکت در آزمون MHLE دچار استرس هستید یکی از بهترین روش ها برای کاهش استرس و همچنین آشنایی با شکل آزمون شرکت در آزمون آزمایشی MHLE است.

آزمون آزمایشی MHLE همانند آزمون اصلی در چهار بخش و از 100 سؤال تشکیل‌شده است. مهارت‌های شنیداری، گرامر، لغت و درک مطلب چهار بخش آزمون را تشکیل می‌دهند. سطح این امتحان از لحاظ سختی در استانداردهای تافل است در نتیجه آزمون آزمایشی نیز از لحاظ سختی سوالات همانند آزمون اصلی است. نکته مهم و شاید مثبت این است که این امتحان نمره منفی ندارد.

بهترین آزمون آزمایشی MHLE در ایران

اگر به دنبال بهترین مرجع برگزاری آزمون آزمایشی  MHLE در ایران هستید پیشنهاد ما به شما اساتیدآنلاین است. اساتید آنلاین با داشتن سال ها تجربه موفق برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و برگزاری آزمون های آزمایشی، اقدام به طراحی و آماده سازی آزمون آزمایشی MHLE برای داوطلبان این آزمون کرده است.

آزمون MHLE اساتید آنلاین کاملاً مشابه امتحان اصلی است و شرکت کنندگان در این امتحان می توانند در شرایط آزمون واقعی قرار بگیرند.

این آزمون آنلاین برگزار می شود و شما از هر نقطه از ایران می توانید به راحتی در آزمون شرکت کنید. آزمون آزمایشی  MHLE نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارد و کاملاً تحت وب است.

بهترین اساتید زبان انگلیسی بر سوالات این آزمون نظارت دارند و داوطلبان را پشتیبانی خواهند کرد.

کارنامه آزمون آزمایشی آنلاین MHLE اساتیدآنلاین به صورت لحظه ای تصحیح شده و شرکت کنندگان می توانند پس از اتمام آزمون نمره و نمودار پیشرفت خود را در پروفایل خود مشاهده نمایند و نیازی به هیچگونه زمان انتظار برای دریافت نمره ندارند.

اگر این برای شما کافی نیست ما پیشنهاد می کنیم جهت آمادگی برای آزمون MHLE در دوره هیبریدی آنلاین MHLE شرکت کنید. 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

چگونه در مورد ۴ فصل سال به زبان انگلیسی صحبت کنیم (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله به طور مختصر به فصل های سال در زبان انگلیسی و توصیف فصل زمستان پرداخته…

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ

معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ

دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ در سال ۱۹۷۰ با نام Fachhochschule Hamburg تأسیس شد. برای تشکیل این دانشگاه چهار آموزشگاه مهندسی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question