بهترین کانال های یوتیوب برای آزمون گوته

یوتیوب یکی از بهترین منابع آموزشی دنیاست. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین کانال های یوتیوب  برای آزمون گوته شما را در یادگیری زبان آلمانی و البته آمادگی برای آزمون Guethe کمک کنیم.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از جمله ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا علاقه مند به یادگیری زبان های مختلف هستند که آموزش زبان آلمانی یکی از آن هاست. اگر چه زبان انگلیسی زبان بین المللی و جهانی به شمار می آید اما برای افرادی که قصد ادامه تحصیل یا اقامت در کشورهای اتریش، آلمان، سوئیس و لیختن اشتاین را دارند، آشنایی و تسلط کافی به زبان رسمی این کشورها امری ضروری و مهم به شمار می آید.

آزمون گوته (Guethe) یک آزمون معتبر زبان آلمانی است که تحت نظر موسسه گوته آلمان و جهت ارزیابی توانایی و سطح دانش متقاضیان و داوطلبان در بسیاری از کشورها برگزار می شود و دارای سطوح مختلفی است.

اگر شما نیز قصد دارید در این آزمون شرکت کنید یا به طور کلی به یادگیری زبان آلمانی گوته علاقه مند هستید، مطمئنا برای آموزش این زبان به منابع مختلفی نیاز خواهید داشت که یوتیوب به عنوان یکی از جدیدترین و کاربردی ترین این منابع شناخته می شود. 

بهترین کانال های یوتیوب برای آزمون گوته

بهتر است پیش از اینکه به موضوع اصلی بپردازیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا بهتر است زبان آلمانی را از طریق یوتیوب آموزش بگیریم یا به بیانی ساده تر استفاده از یوتیوب برای یادگیری زبان چه منافعی برای ما به همراه دارد؟

دلایل بسیار خوبی وجود دارد که چرا باید از YouTube برای آموزش زبان آلمانی استفاده کنید.

مهم ترین دلیل این است که یوتیوب یک منبع کاملا رایگان است! ورود به یوتیوب و مشاهده تمامی ویدیوهای آموزشی آن برای شما هزینه ای به همراه نخواهد داشت بنابراین همان طور که می بینید، استفاده از یوتیوب بسیار ارزان تر از خرید کتاب های درسی یا شرکت در آموزشگاه و دوره های آموزش زبان آلمانی است.

یکی دیگر از مزایای فوق العاده استفاده از یوتیوب برای یادگیری زبان این است که شما گزینه های بسیاری برای انتخاب بهترین کانال یا ویدیو آموزشی دارید و در واقع حجم محتوای موجود در آن بسیار زیاد است. به هر چیزی که علاقه داشته باشید، می توانید آن را در یوتیوب پیدا کرده و حتی می توانید آن را به زبان مقصد خود برگردانید. هم چنین از طریق ویدیوهای آموزشی می توانید مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید و با انواع گویش ها، تلفظ کلمات و لهجه های زبان آلمانی آشنا شوید.

مزیت دیگر استفاده از ویدیوهای یوتیوب این است که می توانید در صورت لزوم از زیرنویس حتی به زبان مورد نظر خود استفاده کنید. اگر قسمتی از ویدیو را متوجه نشده اید می توانید مجدد ویدیو را به عقب برگردانید و حتی این توانایی را خواهید داشت که سرعت پخش را با توجه به سطح خود تنظیم کنید.

 اینها تنها بخشی از مزیت های یوتیوب است. اما چه کانال هایی برای آمادگی در آزمون گوته مناسبند؟

 کانال های یوتیوب برای آزمون گوته

GERMANPOD101

این کانال شامل 1000 درس صوتی و تصویری، فلش کارت و موارد دیگر است. چندین لیست پخش برای انتخاب وجود دارند از جمله فهرست پخش مقدماتی آلمانی که دستور زبان آلمانی، تلفظ و نوشتن را آموزش می دهد. همچنین ویدیوهایی هایی مانند “10 عبارت برتر که والدین شما همیشه می گویند” یا “10 عبارت برتری که برای یک قرار به آن نیاز دارید” وجود دارد. ویدیوها به خوبی تولید شده اند و شامل متن روی صفحه هستند تا بتوانید آن ها را به راحتی دنبال کنید. همچنین این کانال دارای پخش زنده است که شما را با واژگان جدید و عبارات مفید آشنا می کند.

HERR ANTRIM

آقای آنتریم یک معلم آلمانی دبیرستان است. او رویکردی سرگرم ‌کننده و حتی خنده ‌دار برای آموزش زبان آلمانی دارد که یادگیری آن را بسیار آسان می‌کند. ویدیوهای او براساس سطوح متفاوتی طبقه ‌بندی می‌شوند. زبان‌ آموزان پیشرفته می ‌توانند در برنامه ها یا پخش زنده کانال نیز شرکت کنند. بیشتر محتوا و آموزش های این کانال به صورت رایگان در دسترس است اما می ‌توانید آموزش های بیشتری را از سایت Herr Antrim  خریداری کنید. 

SMARTERGERMAN

مایکل یک معلم آلمانی است که از داستان ها به عنوان روشی موثر برای آموزش زبان آلمانی استفاده می کند. 

کانال SMARTERGERMAN دارای یک سایت نیز هست که دوره های آموزشی زبان آلمانی را ارائه می کند.

EASY ONLINE GERMAN

Easy Online German  یک منبع عالی برای دانش آموزانی است که در زبان آلمانی دارای سطح مبتدی هستند. دارنده این کانال اکثر ویدیوهای خود را در خانه ضبط می‌ کند و گاهی اوقات از کارتون ‌ها و ویدیوهای سرگرم‌ کننده دیگر مانند موسیقی برای آموزش زبان آلمانی به ویژه آموزش اعداد آلمانی استفاده می کند.

BLITZTAG1

این کانال یوتیوب می تواند به بهبود مهارت های شنیداری شما کمک به سزایی کند. ویدیوهای این کانال به شکلی است که هیچ گاه شخصی مقابل دوربین ظاهر نمی شود بلکه واژگان، شعر و سایر محتواها به زبان آلمانی همراه با زیرنویس انگلیسی بر روی ویدیو خوانده می شود. این کانال دارای ویدیوهای آموزشی بسیاری برای تقویت واژگان زبان آلمانی است. از این رو این کانال یوتیوب برای آزمون گوته مفید است.

DEUTSCH FÜR EUCH

یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی است. مدرس این کانال از ایده های جالب و سرگرم کننده ای برای آموزش زبان استفاده می کند. از آنجایی که درس‌ها به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، برای زبان آموزان مبتدی گزینه ای بسیار کاربردی هستند. 

DEUTSCH HAPPEN

Deutsch Happen  یک کانال یوتیوب است که توسط کرستن وینکلر مدیریت می شود. معمولاً  دوره های آموزشی و دروس او از طریق پاورپوینت آموزش داده می شود به همین خاطر برای افرادی که به سبک و تکنیک های بصری برای آموزش زبان عادت دارند بسیار مناسب است. در این کانال ویدیوهای بسیاری برای همه سطوح آموزشی و در موضوعات مختلف موجود است. بخش های پیشرفته این کانال یوتیوب برای آزمون گوته عالی است.

 کانال های یوتیوب برای آزمون گوته

LEARN GERMAN

این کانال یک منبع عالی برای مطالعه گرامر و واژگان است. آموزش ها رایگان هستند و سطوح مختلف زبان را پوشش می دهند. این کانال برای افرادی که به دنبال آموزش از طریق اسلاید و تصاویر هستند گزینه ای موثر و کاربردی به شمار می آید.

GIRLS4TEACHING

Girls 4 Teaching  یک کانال یوتیوب است که توسط  Evaاداره می‌ شود و شامل دوره و آموزش هایی درباره گرامر، تلفظ و فرهنگ آلمانی است و از جمله کانال های آموزشی مخصوص مبتدیان به شمار می آید.

FREE GERMAN LESSONS

این مجموعه رایگان چندین لیست ویدئو دارد که برای افراد از سطح A1 – C2  مناسب است.

LEARN GERMAN THROUGH MUSIC

این کانال یوتیوب مطالب بسیار ابتدایی را ارائه می دهد که برای کودکان یا مبتدیان مناسب است. در این کانال می توانید با کمک چند آهنگ جذاب الفبا و اعداد آلمانی، ماه های سال، روزهای هفته و برخی صرف افعال را به خاطر بسپارید.

EASY GERMAN

این کانال به مصاحبه‌ های معمولی «مرد در خیابان» معروف است. در هر ویدیو مجری یا مدرس با مردم درباره موضوعات سرگرم کننده و حتی غیرعادی مانند «چگونه  در یک زمستان در برلین زنده بمانیم»  گفتگو می کنند. این یک مجموعه ویدیویی عالی برای یادگیری گویش و زبان عامیانه آلمانی است. هم چنین هر ویدیو زیرنویس‌هایی را به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می ‌کند.

این کانال یوتیوب برای آزمون گوته یک منبع دست اول و درجه یک است.

GET GERMANIZED

Get Germanized یکی از کانال های محبوب YouTube است که توسط یک آلمانی زبان ارائه می شود. این کانال دارای مطالبی در سطح مقدماتی برای زبان آموزان است اما برای زبان آموزان و افرادی که در زبان آلمانی در سطح متوسط هستند و دوست دارند اطلاعات بیشتری از فرهنگ آلمانی داشته باشند نیز بهترین انتخاب است.

LEARN GERMAN WITH ANJA

این کانال که توسط ANJA مدیریت می شود شامل دوره ‌های مقدماتی رایگان و هم چنین وبلاگ ‌هایی از زندگی شخصی Anja  است. اگر از معلمان آلمانی خسته شده اید و فقط می خواهید یک دوست آلمانی داشته باشید که در حین آموزش زبان، شما را در ماجراجویی های خود همراهی کند، این کانال یک گزینه خوب برای تماشا است.

LEARN GERMAN WITH JENNY

یادگیری زبان آلمانی با جنی یکی دیگر از کانال های پر مخاطب برای یادگیری زبان آلمانی به شمار می آید. این کانال برای زبان آموزان سطوح A1 تا C2 مناسب است. در این کانال همراه با جنی به سایر کشورها سفر کنید و در سفر با او زبان آلمانی را آموزش ببینید.

DEUTSCH MIT MARIJA

مجری این کانال Marija است که اهل لتونی ست اما در حال حاضر در آلمان زندگی می کند. او به چندین زبان مختلف صحبت می کند بنابراین این کانال برای افرادی که دوست دارند علاوه بر آلمانی زبان های دیگری را نیز آموزش ببینند بهترین کانال آموزشی یوتیوب به شمار می آید. دوره های او به زبان انگلیسی ارائه می شوند و برای زبان آموزان متوسط ​​تا پیشرفته مناسب است. از آنجا که Marija یک خارجی غیر آلمانی است دیدن دیدگاه های او درباره زبان و فرهنگ آلمانی برای شما مفید است.

DON’T TRUST THE RABBIT

افرادی که می خواهند در مورد لهجه آلمانی اطلاعات بیشتری بدست آورند و در این مورد به مهارت برسند، این کانال یوتیوب را نباید از دست بدهند.

LEARN GERMAN FAST

این کانال یوتیوب توسط بلال عثمان ارائه می شود و دارای ویدیوهای آموزشی در مورد موضوعات مختلف است.

THE GOETHE-INSTITUT

انستیتو گوته یک سازمان فرهنگی در آلمان است که مجموعه ای از مطالب مفید را برای دانشجویان زبان تولید می کند. این کانال YouTube دارای محتوا و دوره های آموزشی متوسط ​​و پیشرفته است که به صورت کاملا حرفه ای تولید شده اند. 

در واقع THE GOETHE-INSTITUT یکی از بهترین کانال های یوتیوب برای آزمون گوته است.

آزمون گوته

DEUTSCHMITJULIA

Deutsch Mit Julia  کانالی است که توسط یک آلمانی زبان بومی ساکن ایرلند ارائه می شود. این ویدیوها برای زبان آموزان متوسط ​​تا پیشرفته در نظر گرفته شده است و معمولاً شامل یک گفتگوی کوتاه بین شخصیت های متعدد است. هم چنین این کانال برای دانشجویانی که قصد زندگی و کار در آلمان را دارند بسیار مناسب و است.

AUTHENTIC GERMAN LEARNING

یک مجموعه ویدیویی عالی برای زبان آموزان پیشرفته است که می خواهند مهارت های شنیداری خود را بهبود بخشند. در این کانال هیچ ترجمه انگلیسی وجود ندارد بنابراین قبل از ورود به آن باید درک خوبی از گرامر و واژگان زبان آلمانی داشته باشید. در این کانال بیش از 200 ویدیوی رایگان وجود دارد که در آن ها فردی به نام مارک، درباره تجربیات و پیشرفت شخص اش در زبان آلمانی صحبت می کند.

MySpass

اگر می خواهید از ویدیوها و سریال های آموزشی کمدی برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید، این کانال را انتخاب نمایید. در این کانال برنامه های تلویزیونی آلمانی بارگذاری می شوند و این فرصت را برای شما فراهم می کنند که علاوه بر دیدن برنامه های کمدی جذاب مهارت زبان آلمانی خود را تقویت کنید.

Extra auf Deutsch

یکی دیگر از بهترین کانال های یوتیوب برای گوته به شمار می آید که با ویدیوها و برنامه های آموزشی کمدی به آموزش زبان آلمانی می پردازد. با این کانال می توانید مهارت شنیداری و درک مطلب خود را نیز گسترش دهید.

Deutsch lernen

داستان های خنده دار هری، یک بریتانیایی بسیار بداخلاق را دنبال کنید که در یک دوره زمانی در آلمان گیر کرده است. ویدیوها بیشتر به زبان انگلیسی شروع شده و پس از مدتی به زبان آلمانی تبدیل می شود. این مجموعه شامل ویدیوهای کوتاه 100 قسمتی است که یک سوم اول تقریبا در سطح  A1، یک سوم بعدی در A2  و یک سوم پایانی در سطح B1 است.

کانال یوتیوب

lingoni GERMAN

lingoni GERMAN  توسط جنی ارائه می شود که به زبان انگلیسی و آلمانی صحبت می کند. یکی از بهترین ویژگی ‌های این کانال این است که دارای لیست‌ های پخش جامعی از ویدیوهای آموزشی ( حدود 450 ویدیو) است که برای زبان آموزان در سطوح مختلف قابل استفاده است. اگر به دنبال بهترین کانال یوتیوب برای آموزش واژگان، گرامر و تمریناتی موثر برای تقویت مهارت شنیداری هستید، این کانال را انتخاب نمایید.

fröhlich Deutsch 

این کانال تمرینات و نکات مهمی را برای تلفظ صحیح کلمات آلمانی و تقویت این مهارت ارائه می دهد و تمامی دوره ها نیز به زبان آلمانی تدریس داده می شود.

Deutsch für Euch 

در این کانال با کاتیا همراه باشید تا به بیانی خیلی ساده و با استفاده از تکنیک های جدید زبان آلمانی را به آسانی آموزش ببینید.

Hallo Deutschschule 

یکی از بهترین کانال های یادگیری زبان آلمانی است که معمولا بر روی دستور زبان و گرامر تاکید بیشتری دارد.

Life to Go

این کانال که ویدیوهای آن به زبان آلمانی تهیه شده است در رابطه با سفرهای دو مسافر آلمانی به نام های دانیل و جسیکا است که در طول ماجراجویی های جذاب خود به آموزش زبان آلمانی نیز می پردازند. با کمک این کانال می توانید مهارت شنیداری و گفتاری خود را ارتقا دهید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
10 پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

معرفی ۱۰ پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

لیسنینگ یک مؤلفه کلیدی در تسلط بر زبان انگلیسی است که بینش هایی را در مورد تفاوت های ظریف فرهنگی…

بیشتر بخوانید
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question