اساتید آنلاین مرجع آزمون های آزمایشی در ایران

امکان شرکت در آزمون، در هر زمان و هر مکان

دسته بندی ها

یادگیری بی حد و مرز

آمادگی آزمون های بین المللی

جهت آمادگی برای آزمون‌هایی همچون IELTS, TOEFL, GRE, GOTHE, TEF, DELF, DALF, CILS و...

آمادگی آزمون های ملی

جهت آمادگی برای آزمون‌هایی همچون MSRT, TOLIMO, EPT, MHLE و زبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

دوره ها آموزشی

دوره های ما با رویکردی کاملا کاربردی و تعاملی با هزینه هایی بسیار مقرون به صرفه شما را آماده آزمون‌تان می‌کند.

خدمات

هر آنچه در مسیر گرفتن پذیرش تحصیلی از اقدام، ترجمه، ویرایش، آزمون، مشاوره و... نیاز دارید، یک‌جا در اساتیدآنلاین

پرطرفدارترین آزمون های آزمایشی

زبان‌ انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و...

مشاهده همه

محـــــــــــــــــــــبوبترین
دوره های آمـــــــــــــــورشی

یادگیری بی حد و مرز

چرا اساتید آنلاین

یادگیری بی‌پایان، آینده‌ای روشن

طراحان با تجربه آزمون

آزمون های اساتید آنلاین توسط مدرسان هر رشته، ممتازانن قبلی آزمون ها و شرکت کنندگان هر آزمون طراحی می‌شود.

افزایش نمره نهایی آزمون خود

ثابت شده است که استفاده از آزمون های ما به دانشجویان کمک می کند نمره نهایی آزمون خود را ارتقا دهند.

آزمون های رایگان

ما در اساتید آنلاین مسیر تحصیل شما در داخل و خارج از کشور را با ارائه‌ی آزمون های آزمایشی رایگان هموار می‌کنیم.

مشاهده نمرات و توضیح پاسخ ها

پس از شرکت در آزمون های آزمایشی، می توانید نمره کسب شده و پاسخ نامه خود را مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل کامل آزمون ها

ابزارهای ما به شما این امکان را می‌دهد هدف خود را تعیین کرده و پیشرفت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

شبیه ترین سیستم آزمون آزمایشی

سوالات از آزمون های واقعی انتخاب می‌شوند و طراحی سوالات براساس آزمون های قبلی و منابع صورت می‌گیرد.

نظر دانشجویان
در مورد این پلترفرم آموزشی

نظر شما، نقشه راه ما

عطیه سادات دوازده امامی

عطیه سادات دوازده امامی

فارغ التحصیل

این دوره عالی بود واقعامن دوره هیبریدی MSRT رو شرکت کردم. من قبلا زبان رو تا سطح advance خوانده بودم. اما چند سالی بود ک کار نکرده بودم و میخواستم هم یک مرور داشته باشم و هم برای امتحان msrt آماده بشم. من حتی نکاتی ک قبلا هم کمی اشکال داشتم با نکاتی که دکتر درس می دادند کامل یاد گرفتم و کلاس های رفع اشکالشون هم ک عالی تر بود و آنقدر من ازشون سوال میکردم ولی کامل با حوصله همه رو جواب دادند. ممنون از آقای دکتر رحمانی و تیم اساتید آنلاین.

غلام غلامی

غلام غلامی

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر مازندران

فکر می کنم یکی از مزایای این مرکز خود اقای دکتر رحمانی باشند. ایشان نه تنها لحن بسیار روان و شیوایی دارند بلکه همچنین از تن صدای بسیار خوبی نیز برخوردارند و این دوبا هم باعث شده که گوش کردن حتی چند ساعت از این آموزش ها اصلا خسته کننده نباشد. من به همه کسانی که قرار است در یکی از آزمون های زبان انگلیسی شرکت نمایند – هر سنی و در هر سطحی – توصیه میکنم که از فیلم های آموزشی این مرکز استفاده نماید.از آقای دکتر رحمانی و همکاران خوب مرکز اساتید آنلاین بخاط تهیه و ارائه فیلم های آموزشی بسیار خوب و ساده و روان آموزش انگلیسی تشکر می کنم.

مرضیه ضیا

مرضیه ضیا

دکتر آسیب شناسی ورزشی

دوره خوبی بود و من راضی بودم. ویدیوهای کوتاه باعث جلوگیری از خستگی می شد و این یک پوئن مثبت ویدیوها بود‌. من دوره MSRT رو استفاده کردم که مفید بود.

هانیه نه برادر

هانیه نه برادر

مدرس دانشگاه

پشتیبانی واحد زبان انگلیسی اساتیدآنلاین برای کنکور دکتری خیلی خوب بود.مطالب ارائه شده هم برای کسانی که پیش زمینه ی زبان داشته باشند مناسب هست.

محسن روان

محسن روان

شغل آزاد

من با استفاده از پکیج های آنلاین آموزشی موسسه تونستم نمره قبولی از آزمون زبان دکتری را کسب کنم. با سپاس فراوان از زحمات موسسه اساتید آنلاین که باعث پیشرفت و ارتقای هرچه بیشتر سطح زبان دانشجویان می شود.

علی عسگری

علی عسگری

فوق لیسانس عمران

به نظر من این دوره (هیبریدی گرامر تافل) شامل مباحث مهم و پرکاربردی هست. من چیز زیادی از گرامر یادم نبود ولی بعد از یکبار نگاه کردن این دوره خیلی دیدم نسبت به گرامر تغییر کرد. حتی توی خوندن متون هم کمک میکنه. وقتی که ساختار یک جمله رو بلد شدم دیگه معانی جملات رو هم بهتر متوجه میشم. تقریبا میشه گفت اکثر مباحث مهم گرامری توی این دوره هست. فقط به نظر من بهتر بود در کنار این دوره یه فایل pdf هم قرار داده می شد که شرکت کننده ها پرینتش کنن تا در حین مشاهده کلیپ ها اون جزوه رو هم تکمیل کنن اینجوری هم نوت برداری ساده تر میشد و هم بعدا دسترسی به میاحث مختلف آسونتر بود. البته من خودم نوت برداری کردم.

بهنام علی بخشی

بهنام علی بخشی

مدرس دانشگاه

با سلام و خسته نباشید به نظرم دوره گرامر تافل و همچنین دوره‌ اشتباهات رایج رایتینگ اساتید آنلاین بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود. اینکه فیلم‌های آموزشی کوتاه هستن و بعد با حل تمرین پشتیبانی شدن بسیار ایده خوبی بوده.

مجید کاووسی

مجید کاووسی

مهندس مکانیک و طراحی

با سلام و خسته نباشید به نظرم دوره گرامر تافل و همچنین دوره‌ اشتباهات رایج رایتینگ اساتید آنلاین بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود. اینکه فیلم‌های آموزشی کوتاه هستن و بعد با حل تمرین پشتیبانی شدن بسیار ایده خوبی بوده.

سعید دهقانی

سعید دهقانی

مهندس عمران

فاصله بین آزمون اول و دومم ۱۹ روز بود؛ که من فقط ۱۰ روز قبل از آزمون دوم با سایت شما و آزمون‌های ماک‌تون آشنا شدم. بدون هیچ اغراقی میتونم بگم که مجموعه خوب شما توی این مسیر نجات‌دهنده من شد. در واقع آزمون‌ها کیفیت بسیار خوبی داشتن و خیلی به آزمون‌های اصلی شبیه بودن. در کنار این فیدبک مصحح محترم بسیار مفید بود، مخصوصا ویس چند دقیقه‌ای که زحمت کشیدن در کنار کارنامه تشریحی برای من فرستادن‌، در حالی که جز وظایف سایت شما نبود. و مهم‌تر از همه این‌ها، رفتار بسیار دلسوزانه، محترمانه و حضور آنلاین و همیشگی پشتیبانی محترم واقعا ستودنی بود.

دکتر امیر موسوی

دکتر امیر موسوی

متخصص اندودنتیکس

بسیار دوره مفید و پرباری بود. مخصوصا در این شرایط پاندمی کرونا آموزش آنلاین بسیار کاربردی و ایمن بود. آزمون آزمایشی تافل هم دقیقا مشابه خود تافل بود. من ۲ بار تافل داده بودم خیلی شبیه بود و نمره کسب شده هم بسیار نزدیک نمرات امتحان اصلی بود. قویا این دوره (کمپین نوروزی تافل) را توصیه میکنم.🙏

مینا رضوی

مینا رضوی

دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی

استاد واقعا به مباحث مسلط بودند و متد آموزشی ایشان هم بسیار کاربردی بود. من چندین بار در آزمون MSRT شرکت کرده بودم ولی همیشه در بحث گرامر دچار مشکل بودم که به لطف این دوره تونستم این مشکلم برطرف کنم و به دنبال اون در بقیه قسمت های آزمون عملکرد بهتری داشته باشم

گلناز احمدی

گلناز احمدی

دکوراسیون داخلی

سه تا آزمون آزمایشی دادم در سایت شما که خیلی خوب بود چون دقیقا در جو آزمون قرار گرفتم و تونستم شرایط واقعی آزمون رو تجربه کنم. تا قبل از آزمون آزمایشی و تمرین با TPO نسبت به خیلی از نقاط ضعفم آگاه نبودم. با توضیحاتی که شما لطف کردین بعد آزمون دادید و کمی تمرین و تمرکز در نهایت نمره بهتری در آزمون اصلی گرفتم.

محمد حسین رشیدی

محمد حسین رشیدی

دانشجو و کارمند پاره وقت دولتی

سه تا آزمون آزمایشی دادم در سایت شما که خیلی خوب بود چون دقیقا در جو آزمون قرار گرفتم و تونستم شرایط واقعی آزمون رو تجربه کنم. تا قبل از آزمون آزمایشی و تمرین با TPO نسبت به خیلی از نقاط ضعفم آگاه نبودم. با توضیحاتی که شما لطف کردین بعد آزمون دادید و کمی تمرین و تمرکز در نهایت نمره بهتری در آزمون اصلی گرفتم.

شیما مهتابیان

شیما مهتابیان

دانشجو

من دوتا ماک دادم تو موسسه شما که آخریش فکر میکنم 95 شدم. نمره ایچ اسکیلم با اونایی که تو ماک گرفتم یا یکی شده یا یه اختلاف یه نمره ای داره اورالم هم دونمره از آخرین ماکم کمتر شد درکل خیلی نمره شبیه شد. ادوایسایی هم که تو جلسه های مشاوره از آقای دکتر گرفتم سرجلسه خیلی کمک کرد بهم. فقط مشکل اینجا بود که من نزدیک امتحانم بود که با موسستون آشنا شدم و یه هفته به امتحان خیلی کار خاصی نمیشد کرد. ولی همین فرصت کم هم من بهترین نتیجشو گرفتم ازتون. ممنون🌸🌸

محمد نور دیده

محمد نور دیده

دانشجوی دکترا دانشگاه تهران

با سلام خدمت عزیزان گرامی که مجموعه موسسه اساتید آنلاین رو ایجاد و پشتیبانی می کنند نکاتی که برای من در مورد آموزش موسسه جلب توجه کرد و بسیار برای تصمیم گیری من مهم بود بشرح زیر است ۱- صداقت و درستی آموزش استاد دوره جناب آقای دکتر رحمانی است ۲- برخورد بسیار مناسب پاسخگویان سیستم چه از طریق سیستم و همچنین تلفنی ۳_ صداقت و درستی ارائه نام منابع اصلی آزمون و نحوه اون ها ۴_ ادب و احترام مجموعه که برای من بسیار مهم و باارزش است . امیدوارم در مراحل آموزش به دوستان گرامی که با امید به موفقیت به موسسه شما اومدن همچنان که تا الان بودین علی رغم ناملایمات، مصمم و پایدار بمونید و ناملایمات روزگار شما رو از این امر خطیر بازنداره . ممنونم؛ موفق باشین

Hiral Navdiwala

Hiral Navdiwala

فیزیوتراپیست

من ساکن نیویورک هستم بسیار ازامتحان ماک شما راضی ام. چون تا به حال کسی بهم نمره هرسوال اسپیکینگ را نگفته بود و نظر اقای دکتر کمک کننده بود که نمره ٢٨ را گرفتم قبلش شش بار ٢۵ شده بودم.

علیرضا رسا

علیرضا رسا

مدیر پروژه ساختمانی

با عرض سلام خدمت تمام اعضای تیم اساتیدآنلاین، تشکر از همکاری های همیشگی شما از آنجایی که من قبلا تجربه آزمون های آزمایشی و حتی آزمون اصلی تافل را نداشته ام دقیقا نمی فهمم که آیا امتحان های آزمایشی شما در سطح تافل هست یا نه؟ اما به صورت کلی این ۳ تستی که در سایت شما شرکت کرده ام به نظرم خیلی خوب ارزیابی می شوند و برای من شخصا خیلی مفید بوده است و به من اعتماد به نفس داده است زیرا قبلا فکر میکردم که نمی توانم نمره مد نظرم را بدست بیاورم به خاطر اینکه در کشور افغانستان امکانات زیادی نداریم و self-study می کنم و دقیقا نمی دانستم در کجای تافل قرار دارم. به کمک موارد درسی و آموزشی که از وبسایت اساتیدآنلاین گرفته ام خصوصا TPO ها در تست آخرم توانستم به تارگتم برسم. همچنین نظرات خیلی مفیدی که خانم رجبی برای من ارسال می کنند. بر اساس راهنمایی های ایشان نتیجه گرفتم و توانستم در تست های بعدی نمره بهتری بگیرم. تشکر از خانم رجبی بابت فیدبک هایی که دادنند. در آخر هم از بخش پشتیبانی تشکر خاص میکنم هر زمان هر مشکلی که داشتم در سریع ترین زمان پاسخ دادند و کمک کردند که مشکلات خود را حل کنم. در کل از خدمات و همکاری شما راضی هستم و تشکر میکنم از شما.

خالق بهروز

خالق بهروز

مدرس زبان های برنامه نویسی

شروع آشنایی من با مجموعه اساتید آنلاین با شرکت در دوره های آمادگی آزمون تافل بود و بعد از آن نیز چند دوره دیگر از جمله گرامر تخصصی تافل را در این مرکز گذراندم.به جرات میتونم ادعا کنم که مرکز آموزش زبان اساتید آنلاین بهترین مرکز آموزشی در شهر اصفهان است (که البته با دوره های جدید آنلاین و هیبریدی از همه جای دنیا امکان شرکت در کلاسها فراهم شده-که برای خود من خیلی مهم بود این موضوع) که با بهره گیری از تجربیات اساتیدی مانند دکتر رحمانی بازدهی را به 100 درصد رسانده است. ناگفته نماند که برای رسیدن به این سطح از بازدهی زبان آموز نیز سهم بسزایی دارد. مورد دیگه هم که شاید باید در ابتدا میگفتم اینکه واقعا واقعا هزینه دوره ها نسبت به محتوا و نسبت به همه مراکز دیگه واقعا عالیه.

آخرین مقالات آموزشی

صدها مقاله در انتظار شما هستند

مشاهده همه
معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه فنی درسدن

معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه فنی درسدن

دانشگاه فنی درسدن یا دانشگاه صنعتی درسدن با بیش از 37 هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه ایالت زاکسن و یکی...

بیشتر بخوانید
دانشگاه سالرنو

معرفی بهترین دانشگاه های ایتالیا: دانشگاه سالرنو

دانشگاه سالرنو UNISA یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپاست. پیشینه ایجاد این دانشگاه به قرن هشتم میلادی باز...

بیشتر بخوانید
دانشگاه سالنتو

معرفی بهترین دانشگاه های ایتالیا: دانشگاه سالنتو

دانشگاه سالنتو یک دانشگاه دولتی در شهر لچه ایتالیاست. این دانشگاه که تا پیش از این به عنوان دانشگاه...

بیشتر بخوانید
دانشگاه کالابریا

معرفی بهترین دانشگاه های ایتالیا: دانشگاه کالابریا

دانشگاه کالابریا یا آنگونه که خود ایتالیایی ها تلفظ می کنند دلا کالابریا یکی از دانشگاه های مهم جنوب...

بیشتر بخوانید
دانشگاه اشتوتگارت

معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه اشتوتگارت

دانشگاه اشتوتگارت یک دانشگاه تحقیقاتی پیشرو است که در اشتوتگارت آلمان واقع شده است. این دانشگاه در سال 1829...

بیشتر بخوانید
معرفی شهرهای دانشجویی آلمان: شهر برلین

معرفی شهر دانشجویی برلین

شهر برلین پایتخت کشور آلمان است. این شهر بزرگترین شهر این کشور از نظر جمعیت و مساحت نیز محسوب...

بیشتر بخوانید

اساتید آنلاین را دنبال کنید!

اینجا همه چیز آموزنده است

مطالب آموزشی اساتید آنلاین را در بلاگ ، همچنین میتوانید آخرین اخبار و مطالب را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
همچنین با عضویت در خبرنامه ما از جدیدترین دوره های آموزشی و تخفیف های ویژه مطلع شوید.

question