بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس (®) چیست؟

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی برای آزمون آیلتس (®) چیست؟

این روزها سراغ هر عنوانی که بروید، هزاران کتاب و منبع برای آن خواهید یافت. آزمون آیلتس (®) نیز جزو همین دسته‌ است. اگر در حال آماده شدن برای گذراندن آزمون آیلتس (®) هستید، قطعا با حجم زیادی از منابع برای آمادگی این آزمون روبه‌رو شده‌اید.
اگر بخواهید همه این منابع را مطالعه کنید، قطعا هم زمان کم می‌آورید و هم سردرگم خواهید شد. در این نوشته قرار است با هم بهترین منابع آمادگی برای آزمون آیلتس (®) را مرور کنیم تا بتوانید در این آزمون بهترین نتیجه را بگیرید.

•  (®)  The official Cambridge Guide to IELTS

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس (®)

یکی از بهترین منابعی که برای این آزمون وجود دارد، کتاب (®) The official Cambridge Guide to IELTS است. این کتاب به عنوان منبع اصلی آزمون آیلتس (®) یاد شده و کامل‌ترین و بهترین منبعی است که در اختیار داوطلبان این ازمون قرار گرفته است.
توصیه همه کسانی که در این حوزه تخصص دارند این است که این کتاب را هر کسی که قصد شرکت در آزمون آیلتس (®) را دارد، حتما مطالعه کند. این کتاب برای سایر کتاب‌های موجود در بازار در این زمینه، منبع بوده و بیش‌تر کتاب‌ها از روی (®) The official Cambridge Guide to IELTS تدوین شده‌اند، پس چه بهتر که از ابتدا به سراغ سرچشمه بروید. در این کتاب شما با نکات و استراتژی‌های تست‌زنی برای آزمون آیلتس (®) آشنا خواهید شد و تمرین‌های مخصوص این آزمون را نیز خواهید دید.
در این کتاب شما با 5 بخش روبه‌رو هستید که چهار بخش آن، بخش‌های اصلی آزمون آیلتس، یعنی Listening، Writing، Reading و Speaking، است و یک بخش دیگر تمرین‌ها و آزمون‌های آمادگی برای شرکت در آزمون اصلی است.
قسمت‌های شنیداری، خواندن و نوشتن این کتاب 8 بخش را شامل می‌شوند و قسمت صحبت کردن شامل 4 بخش. در قسمت آزمون هم 7 آزمون برای شما آورده شده است که 5 آزمون برای آیلتس (®) آکادمیک و 2 آزمون مربوط به آیلتس (®) جنرال است.
شما با مرور و تسلط کامل به این کتاب تقریبا می‌توانید مطمئن شوید که می‌توانید از پس امتحان آیلتس (®) به خوبی برآیید و نمره مورد نظر و مطلوب خود را کسب کنید.

•   (®) Complete IELTS

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

سری کتاب های Complete IELTS (®)  ، با توجه به نمره‌ای که شما برای آزمون آیلتس (®) خود در نظر گرفته‌اید، طبقه‌بندی شده و تمرینات و نکات ویژه همان نمره را برایتان فراهم کرده است.
نمره بین 4 تا 5، 5 تا 6.5 و 6.5 تا 7.5 رده‌هایی است که در این کتاب به سطح‌های B1، B2 و C1 تقسیم شده و هر کدام در هر 4 بخش اصلی آزمون آیلتس (®) تمرین‌ها و نکاتی را ارائه کرده است.
البته در نظر داشته باشید که برای خواندن این کتاب باید زمان کافی داشته باشید تا بتوانید به سطح مورد نظرتان برسید.

•    Mindset

این کتاب برای آزمون آیلتس (®) آکادمیک بیش‌تر کاربرد دارد، تالیف و تدوین این کتاب با خود انتشارات کمبریج بوده است و از سطوح ابتدایی تا سطوح پیشرفته آمادگی زبان را پوشش داده است و شما می‌توانید با هر میزان از دانش زبان انگلیسی سراغ این کتاب بروید. درس‌های این کتاب، مهارت محور است و کار شما را آسان کرده است. برای گذراندن بخش‌هایی از این کتاب باید آنلاین عمل کنید.

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس (®)

•  (®) Cambridge grammar for IELTS

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس (®)

این کتاب مختص گرامر آزمون آیلتس (®) است و برای این موضوع بسیار نیز کاربردی است. گرامر به خاطر این‌که در هر 4 بخش آزمون آیلتس (®)، یعنی Listening، Writing، Reading و Speaking، کاربرد دارد، اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌بایست به آن توجه شود.
این کتاب نیز برای بهبود بخشیدن به دانش گرامری شماست که در 25 فصل تهیه شده است، قبل از شروع هر درس از این 25 فصل، یک آزمون موجود است که پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع درس، این آزمون را طی کنید.
این کتاب با زبان ساده و ساختاری مختصر و مفید، هدف شما را به خوبی تامین خواهد کرد. تمرین‌های مفید و مثال‌های کاربردی و همچنین آزمون‌های ابتدای هر درس این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا دانش و مهارت خود را بسنجید و خود را برای آزمون اصلی ایلتس (®) آماده کنید.

•    Essential Grammar in Use

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس (®)

در این کتاب شما در هر دو صفحه یک ساختار گرامری را یاد خواهید گرفت، در یک صفحه توضیحات را خواهید خواند و در صفحه بعد تمرینات مربوط به این ساختار، در اختیار شماست.
این کتاب جزو کتاب‌های خودآموز و بدون استاد برای آمادگی آزمون آیلتس (®) است و شما جواب‌های تمرینات هر ساختار گرامری را در انتهای کتاب می‌توانید مشاهده کنید.
115 ساختار پایه و ضروری گرامر زبان انگلیسی در این کتاب موجود است که ساختار ساده آن باعث شده است این کتاب را به یکی از موفق‌ترین کتاب‌ها در این حوزه به شمار برود.

•  (®) Cambridge practice test for IELTS

سری کتاب‌های منابع آزمون آیلتس (®)، که توسط انتشارات کمبریج تهیه شده است، مخصوص آشنایی متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس (®) است تا با نوع سوالات آزمون و تکنیک‌های گذراندن این آزمون برای رسیدن به نمره مطلوب است.
این کتاب شامل چهار سری از نمونه آزمون‌های آیلتس (®) اکادمیک است که همه بخش‌ها را شامل می‌شود، همچنین نمونه‌هایی از بخش Writing و Reading برای متقاضیان آزمون جنرال آیلتس (®) در این کتاب آماده شده است.
در این کتاب شما با نحوه نمره‌دهی هر بخش از ازمون آیلتس نیز آشنا خواهید شد. در این سری از کتاب‌ها چون منابع جامع و کاملی از سوالات و پاسخ‌های این سوالات، منبع خوب و ایده‌آلی برای داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس (®) به شمار می‌رود.
بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس

بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس (®)

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

چگونه در مورد ۴ فصل سال به زبان انگلیسی صحبت کنیم (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله به طور مختصر به فصل های سال در زبان انگلیسی و توصیف فصل زمستان پرداخته…

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ

معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ

دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ در سال ۱۹۷۰ با نام Fachhochschule Hamburg تأسیس شد. برای تشکیل این دانشگاه چهار آموزشگاه مهندسی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
question