معرفی منابع جدید آزمون IELTS ® در سال ۲۰۲۰

منابع جدید آزمون IELTS

®The Official Cambridge Guide to IELTS

این کتاب از مهم ترین منابع جدید آزمون IELTS ® در سال 2020 به شمار می آید. این کتاب هم برای کسب آمادگی آیلتس ® آکادمیک و هم آیلتس ® جنرال کاربرد دارد. این کتاب همراه با سوالات آیلتس و پاسخ های آنها، نگاهی اجمالی به اشتباهاتی دارد که داوطلبان آیلتس مرتکب شده اند. این کتاب بر اساس پاسخ های داوطلبان در آزمون های واقعی و موارد مشابه ساخته شده است. متن این کتاب شامل دستورالعمل های گام به گام و نکات مفیدی برای شرکت در هر بخش از آزمون است.

 

Official IELTS P® ractice Materials

شما می توانید با نوع سوالات آشنا شوید و در روز امتحان غافلگیر نشوید. چرا که سوالات شما مشابهش قطعاْ در این کتاب موجود است. این کتاب شامل سوالات و پاسخ های آنها از تمام بخش های آزمون است. این کتابها همچنین شامل “نظرات ممتحن ها” ست. این کتاب دارای چاپ های مختلف است و همه شامل CD/DVD برای تمرین تست های Listening است. حتی مدرسینی که دانش آموزان را برای آزمون آیلتس ® آماده می کنند، می توانند از این کتاب کمک بگیرند. آنها می توانند از طریق پاسخ افراد آن ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

Cambridge English: IELTS® 11 Academic with Answers

این کتاب آخرین نسخه از سری Cambridge English IELTS® Academic است.  این کتاب شامل آخرین تست های آزمایشی همراه با جواب های آن هاست. گرفتن نسخه ی جدید این کتاب که از منابع جدید آزمون ®IELTS به شمار می آید اولویت بیشتری دارد.

 

Barron’s IELTS® Super pack

این کتاب به شکل زایدالوصفی قابل فهم است. هر بخش با جزئیات کامل توصیف شده و نکته های اساسی برای تسلط برهر بخش به صورت مجزا آورده شده است.

منابع ielts

معرفی منابع جدید آزمون IELTS ® در سال 2020

 

®Road to IELTS

این کتاب دارای آزمون های آزمایشی، فیلم های آموزشی و تمرینات تعاملی است. یک دوره آنلاین که در سه نسخه test drive، last minute و full version در دسترس است.

Target Band 7: IELTS® Academic Module: How To Maximize Your Score

این کتاب برای کاهش اشتباهات شایع و رایج، مدیریت زمان و روش درست پاسخ دادن به سوالات گردآوری شده است. در کنار دیگر منابع جدید آزمون ®IELTS، تهیه این کتاب توصیه می گردد.

 

اگر به دنبال موفقیت در آزمون تافل ® هستید، در دوره هیبریدی آنلاین گرامر پیشرفته آیلتس ® اساتیدآنلاین شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اساتیدآنلاین مراجعه کرده و یا با شماره 71057276-021 تماس حاصل فرمایید.

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
10 پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

معرفی ۱۰ پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

لیسنینگ یک مؤلفه کلیدی در تسلط بر زبان انگلیسی است که بینش هایی را در مورد تفاوت های ظریف فرهنگی…

بیشتر بخوانید
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question