نقش کلاس آنلاین در آموزش کارمندان

نقش کلاس آنلاین

در این مقاله دربارۀ نقش کلاس آنلاین در آموزش کارمندان صحبت می کنیم. یک سیستم آموزش آنلاین، بسیاری از هزینه هایی که معمولاً در آموزش های حضوری در کلاس درس وجود دارد، را کاهش می دهد. از جمله هزینه های مسافرت، حمل و نقل، مواد آموزشی، مکان و غذا. با روش های نوین آموزش کارمندان، به روز رسانی و بازتولید مواد پرهزینه و وقت گیر است.

سیستم های آموزشی آنلاین به شما اجازه می دهند، بسته های با اهمیت متنی، و برنامه های درسی را به سرعت، و به آسانی به روزرسانی کنید، و چون این کار را به صورت آنلاین انجام می دهید، هزینه های چاپ و چاپ مجدد را کاهش می دهد

پس از اجرای برنامۀ آموزش کارکنان به صورت آنلاین، پس اندازهای حاصل از آن برای شرکت را خواهید دید. شما با آموزش آنلاین، هم هزینه های شرکت یا موسسۀ خود را کاهش می دهید، و هم به کاربران خود کمک می کنید، تا در شرایطی که راحت هستند، مطالب خود را بیاموزند مانند، زبان انگلیسی. در آموزش آنلاین زبان انگلیسی، شما باید دقت داشته باشید، که برای کارکنان سازمان خود، منابع لازم را تهیه کنید، مانند جزوه ها، کتاب ها، و تخته هوشمند و ….

برای اینکه آموزش آنلاین شما، موثر باشد، شما باید از قبل با کارکنان خود صحبت کنید، و شرایط آنها را بدانید، تا بدانید چه اطلاعاتی به آنها بدهید. در ادامه به شرکت های خارجی، که از طریق آموزش آنلاین، کارکنان خود را برای کار، آماده کرده اند، اشاره می کنیم.

شرکت شل، که یک شرکت چند میلیارد دلاری است، و در حوزۀ نفت و گاز فعالیت می کند، این شرکت یک غول نفتی است، و درآمد آن در هر سال بالغ بر 306 میلیارد دلار آمریکا، است. این شرکت در بیش از 70 کشور، وجود دارد، و در کشور ما نیز وجود دارد. این شرکت دارای 100 هزار نفر کارمند است، و آنها را با روش آنلاین، به استخدام در آورده است.

برنامۀ آموزش کارمندان در پورتال آنلاین وجود دارد و در سایت زیر قرار دارد:

https://search.spe.org/i2kweb/SPE/doc/onepetro:A16D88C1/

 

به این ترتیب این شرکت بسیار بزرگ و معروف، با آموزش آنلاین، از سرتاسر جهان، برای خود کارمند پیدا کرده است و این وب سایت دارای منابع نامحدود، و کافی برای آموزش کارکنان است، سپس شرکت برای اینکه صلاحیت کارکنان را بیازماید، از آنها یک آزمون آنلاین می گیرد و آنها در شرکت قبول می شوند.

شرکت دیگری که در این حوزه، موفق بوده است، شرکت تویوتا (شرکت تولید خودرو) است، که در این شرکت نیز مانند شرکت بالا ، از یک نرم افزار بسیار پیشرفته، برای آموزش کارکنان استفاده شد، این شرکت سالیانه در آمدی بالغ بر 281 میلیارد دلار، دارد (برگرفته از منبع انگلیسی). این شرکت برای کارکنان خود، 150 کلاس آنلاین فراهم کرده  است، و رئیس این شرکت در جایی نقل کرده است که ، آموزش الکترونیکی برای افراد خیلی بهتر است، و در سیستم مدیریت و فناوری این شرکت تأثیر، بسیار بالایی داشته است.

شرکت دیگری که از آن نام می بریم، شرکت پی پل است (این شرکت یک شرکت پرداخت آنلاین است و شما را از کارهای بانکی بی نیاز می کند). این شرکت از بیش از 100 ارز، در سرتاسر جهان پشتیبانی می کند، و البته به دلیل تحریم ها، در کشور ما وجود ندارد متاسفانه، آمار نشان می دهد که این شرکت در سال گذشته، 14 میلیارد دلار، درآمد داشته است، و پیش بینی می شود در سال های آینده، این رقم به 20 میلیارد دلار هم برسد (برگرفته از منبع انگلیسی).

از زمان آموزش الکترونیک، یا همان آزمون آنلاین، این شرکت توانسته است، 25% از هزینه های آموزشی را کاهش دهد. این شرکت از نرم افزار زیر برای آموزش کارکنان خود استفاده کرده است.

https://business.udemy.com/

شرکت دیگری که در این راه بسیار موفق بوده است، شرکت بوکینگ دات کام است (این شرکت یک شرکت ررزو بلیط هواپیما، هتل، اجارۀ ماشین و … است)، که در آمستردام هلند قرار داشته است. این شرکت در سال 2005 میلادی، توسط ایالات متحدۀ آمریکا به مبلغ 133 میلیون دلار خریداری شد و اینک در ایالات متحدۀ آمریکا قرار دارد.

این شرکت در حال حاضر نیمی از، درآمد شرکت The Priceline Group  را در اختیار دارد و این شرکت در کشور آمریکا واقع است.  باید ذکر شود که در آمد این شرکت سالیانه حدود 15 تریلیون دلار است، و این به دلیل این است، که این وب سایت در کل جهان می تواند، فعالیت کند، و بر اساس تحقیقات علمی درآمد این شرکت در سال 2021 میلادی به 20 تریلیون دلار خواهد رسید.

آموزش کارمندان

نقش کلاس آنلاین در آموزش کارمندان

شرکت دیگری که باید از آن نام ببریم، شرکت ای تی اس یا همان شرکت آزمون تافل است، که در ایالات متحدۀ آمریکا قرار دارد و این شرکت، سالیانه بالغ بر 120 تریلیون دلار، در آمد دارد، هم برای ثبت نام های سراسری در کل جهان و هم برای محصولاتی که برای یادگیری زبان انگلیسی در فروشگاه های گوناگون، توزیع می کند، یک نمونه در فروشگاه بارنز اند نوبل است که این فروشگاه در کشور آمریکا، قرار دارد و کتاب های زبان انگلیسی در آن بسیار گران قیمت است، البته خریدار زیاد دارد. درآمد فروشگاه بارنز اند نوبل سالیانه حدود 15 تریلیون دلار است، چون این فروشگاه انواع محصولات دانشگاهی، دبیرستان و … را توزیع می کند، و انواع مجله ها و کتاب های زبان انگلیسی را به کاربران ارائه می کند.

در مجموع برای نتیجه گیری باید بیان کنیم که کلاس های آنلاین این مزایا را برای هر شرکتی خواهند داشت:

عدم نیاز به فضای فیزیکی، امکان استفاده از فایل‌های چندرسانه‌ای، زمان سنجی دقیق، پرسش‌های متنوع، امکان نمایش پرسش‌های گوناگون برای هر شرکت کننده، امکان ذخیره‌سازی سابقه، و گرفتن گزارش از روند پیشرفت، امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین شخصی به تعداد نامحدود، امکان برگزاری سوال های کوتاه، برای کاربردهای آموزشی، حذف زمان رفت و آمد به محل آزمون، اعلام نتیجه آزمون بلافاصله پس از پایان آزمون.

ما در اساتیدآنلاین، برای یادگیری بهتر و در راستای ارتقای علمی جامعه، بستر های آموزش آنلاین را در اختیار شما قرار می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره 71057276-021 تماس حاصل فرمایید.

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
چطور واژگان جدید را حین آموزش زبان حفظ کنیم؟

چطور واژگان جدید را حین آموزش زبان حفظ کنیم؟

یادگیری یک زبان جدید سرگرم کننده است، البته به جز بخش یادگیری واژگان. همیشه کلماتی هستند که با وجود تلاش…

بیشتر بخوانید
کلاس آنلاین زبان انگلیسی

چگونه کلاس آنلاین زبان انگلیسی برگزار کنیم؟

در دنیایی که حتی عطاری ها هم آنلاین شده اند برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی چیزی بیش از یک ضرورت…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question