بهترین وبینار ها را در اساتید آنلاین تجربه کنید

بهترین وبینار

وبینار یا وب سمینار (Web based Seminar) بستری مجازی برای برگزاری جلسات، سمینارها، کلاس های آموزشی، معرفی محصول، برگزاری کنفرانس آنلاین و هزاران اتفاق کوچک و بزرگ دیگر است. به عبارت بهتر وبینار یک رویداد آنلاین است که افراد بدون محدودیت مکانی می توانند در آن شرکت کنند. این رویداد آنلاین با ابزارها و امکانات مختلفی قابل برگزاری است. اما فارغ از کیفیت محتوا تفاوت در نوع ارائه خدمات باعث می شود بعضی وبینارها دلپذیر و جذاب و بعضی از آنها تجربه ای عذاب آور و ناخوشایند باشد. اساتید آنلاین با سالها تجربه در ارائه وبینارهای مختلف به خصوص وبینارهای تخصصی یکی از بهترین بسترهای ارائه وب سمینار را در اختیار دارد.

دلیل استفاده از وبینار چیست؟

چرا میگوییم بهترین وبینار ها در اساتیدآنلاین؟

همه وبینارهای آموزشی اساتیدآنلاین، بر بستر نرم افزار Adobe Connect برگزار می شود. ادوبی کانکت Adobe Connect یکی از بهترین پلتفرم‌ های آموزش آنلاین در جهان است. یکی از بزرگترین مزایای ادوبی کانکت استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته انتقال صوت و تصویر در این نرم افزار است. به طوری که بدون کوچکترین ایراد یا باگی و بدون حتی یک دهم ثانیه تأخیر یا قطعی، صدا و تصویر را با کیفیتی بسیار بالا منتقل می‌کند.

آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس

ویژگی مهم دیگر ادوبی کانکت در انتقال صوت و تصویر این است که در صورت کند بودن اینترنت اعضای جلسه حتی الامکان تصویر و صدای افراد را قطع نمی‌کند بلکه آن را با تأخیر منتقل می‌کند. یعنی مثلاً اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد صدای سایر اعضای جلسه را با چند ثانیه تأخیر ولی کامل و بدون بریدگی می‌شنوید.

بهترین وبینار

بهترین وبینار ها را در اساتید آنلاین تجربه کنید

 

ضبط و آرشیو وبینار های اساتید آنلاین

همه وبینارهای اساتید آنلاین ضبط می شوند و پس از برگزاری در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. این قابلیت باعث می شواد افراد بسیار بیشتری بتوانند از وبینارها استفاده کنند.

وبینار رایگان بررسی تخصصی آزمون TOEFL ®

چت همزمان

امکان چت همزمان در وبینارهای اساتیدآنلاین وجود دارد. از این طریق برگزار کننده و افراد شرکت کننده می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و سمینار آنلاین شکلی تعاملی به خود می گیرد.

اشتراک ویدئو و دسکتاپ

برگزار کننده وبینار یا مدرس می تواند فایل های ویدئویی خود را به راحتی برای همه شرکت کنندگان به نمایش در بیاورد. همچنین صفحه دسکتاپ سخنران یا مدرس وبینار می تواند برای همه افراد به نمایش در بیاید تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند موضوع مطرح شده و یا آموزشی که در حال ارائه است را درک کنند. در کنار اینها تخته سفید اختصاصی در اختیار همه افراد قرار دارد تا بتوانند موضوعات مورد نظرشان را به صورت نوشته شده مطرح کنند.

برگزاری نظرسنجی و ارتباط با مدرس حتی بعد از وبینار

همچنین امکان مطرح کردن سوال و نظرسنجی نیز در طی برگزاری وبینار های اساتیدآنلاین وجود دارد. همچنین همه شرکت کنندگان در وبینارهای تخصصی اساتید آنلاین می توانند بعد از وبینار با مدرسان خود ارتباط داشته باشند. پشتیبانان اساتیدآنلاین بعد از برگزاری وبینار همه سوالات و مشکلات مطرح شده در طی سمینار را در صورتی که بی پاسخ مانده باشد از شرکت کنندگان دریافت می کنند و در اختیار مدرس قرار می دهند. بعد از آن پاسخ های مدرس به موضوعات مطرح شده در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

دیگر مزیت های وبینارهای آموزشی اساتید آنلاین

  • وبینارهای آموزشی اساتیدآنلاین با حضور بهترین مدرسان کشور برگزار می شود.
  • هزینه وبینارهای آموزشی اساتیدآنلاین بسیار کمتر از سمینارها و کارگاه های حضوری است.
  • ثبت نام و شرکت وبینارهای آموزشی اساتیدآنلاین بسیار ساده است.
  • اساتید آنلاین تلاش می کند که وبینارهای آموزشی به شکلی تعاملی و بسیار کاربردی برگزار شود تا شرکت کنندگان بهترین بهره را از این آموزش ها ببرند.
  • این وبینارها در هر زمان و مکانی به راحت ترین شکل در اختیار همه افراد قرار دارد.

برای مشاهده لیست بهترین وبینار های اساتید آنلاین می توانید https://asatideonline.com/events مراجعه کنید.

 

 

 

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
چطور واژگان جدید را حین آموزش زبان حفظ کنیم؟

چطور واژگان جدید را حین آموزش زبان حفظ کنیم؟

یادگیری یک زبان جدید سرگرم کننده است، البته به جز بخش یادگیری واژگان. همیشه کلماتی هستند که با وجود تلاش…

بیشتر بخوانید
کلاس آنلاین زبان انگلیسی

چگونه کلاس آنلاین زبان انگلیسی برگزار کنیم؟

در دنیایی که حتی عطاری ها هم آنلاین شده اند برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی چیزی بیش از یک ضرورت…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question