ثبت نام آزمون مینی ماک

دوست عزیز سلام 👋 ثبت نام آزمون مینی ماک شما با موفقیت انجام شد.

از این که به جمع خانواده بزرگ اساتیدآنلاین پیوستید، مفتخریم. ما در اساتیدآنلاین با هدف یاری رساندن به شما عزیزان در راستای موفقیتتان، در تلاشیم.

تنها یک قدم تا تکمیل فرایند ثبت نامتان فاصله دارید. در این صفحه با ما همراه باشید و اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون خود را مطالعه کنید.

اگر متقاضی شرکت در آزمون مینی ماک آنلاین هستید، لطفا روی گزینه زیر کلیک کنید تا اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون برای شما ارسال شود.می

آزمون آزمایشی رایگان آیلتس ® (1)

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
نوع آزمون*

صمیمانه از شما سپاسگزاریم که فایل های ارسال شده شامل: ویدیو راهنمایی، نکات مهم و قوانین و مقررات شرکت در آزمون را به دقت مطالعه میکنید.
مطالعه موارد فوق شما را در جهت داشتن تجربه ای لذت بخش از آزمون آزمایشی اساتیدآنلاین یاری میکند تا در آخر با آمادگی بیشتری در آزمون اصلی خود شرکت کنید.

فراموش نکنید که پشتیبانان ما همواره پاسخگوی شما عزیزان هستند. در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید با پشتیبانان اساتیدآنلاین از طریق زیر در ارتباط باشید:ساعت پاسخگویی، از 9 صبح تا 21 هر روزهفته💬 اطلاعات پشتیبانی:۰۳۱-۳۱۳۱۹۵۷۷۰۳۱-۳۲۲۰۱۱۲۱📞 تماس و واتس اپ:09059054631
آزمون مینی ماک

آخرین مرحله فرایند ثبت نام شما در سایت اساتیدآنلاین به پایان رسید. اکنون زمان این است که با آرامش کامل آمادگی خود برای شرکت در آزمون را بالا ببرید و نگرانی های خود را به ما بسپارید. در نظر داشته باشید که هدف اصلی شرکت در آزمون های آزمایشی علاوه بر تجربه شرایط آزمون، شناسایی نقاط ضعف و قوت داوطلبان است. در این زمینه کارشناسان با تجربه اساتیدآنلاین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.1

قوانین و مقررت ثبت نام آزمون آزمایشی آنلاین و حضوری:

ابتدا ویدئوی راهنمایی شرکت در آزمون آزمایشی را مشاهده کنید.

سپس روی آیکون زیر کلیک کرده و قوانین آزمون شرکت در آزمون آزمایشی را به دقت مطالعه کنید. بدیهی است شرکت در آزمون آزمایشی، به منزله پذیرش این قوانین و مقررات است.

و در نهایت، با کلیک بر روی آیکون زیر و مطالعه نکات، تجربه ای لذت بخش از آزمون آزمایشی داشته باشید.

اطلاعات پشتیبانی

۰۳۱-۳۱۳۱۹۵۷۷

۰۳۱-۳۲۲۰۱۱۲۱

09059054631

question