همه چیز درباره وبینار آموزشی ریاضی کنکور

وبینار آموزشی ریاضی کنکور

کنکور همچنان مهمترین سد ورود به دانشگاه در ایران است. نقطه ضعف بسیاری از دانش‌آموزان، ریاضی کنکور است و بسیاری از آن‌ها ریاضی را دوست ندارند. اما این درس یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین درس‌های اختصاصی برای هر دو رشته ریاضی و تجربی است. دانش‌آموزان رشته تجربی باید به 30 سوال ریاضی کنکور پاسخ دهند. ضرایب این درس برای زیرگروه‌های مختلف رشته تجربی متفاوت است. ریاضی کنکور برای دانش‌آموزان ریاضی شامل 55 سوال است. این درس نیز برای زیرگروه‌های رشته ریاضی ضرایب متفاوتی دارد. با توجه به گسترش کرونا و ضرورت آموزش آنلاین برگزاری وبینار آموزشی ریاضی کنکور می تواند کلید موفقیت برای بسیاری از دانش آموزان و البته معلمان ریاضی باشد.

پژوهشی در مورد ترس از ریاضی در کودکان

دانش‌آموزان چگونه می توانند در ریاضی کنکور تراز بالایی کسب ‌کنند؟

تنها را رسیدن به تسلط در تست زنی سوالات ریاضی ، تمرین زیاد و حل تست فراوان است. اگر تمرین زیاد داشته باشید مطمئن باشید درصد بالایی در ریاضی کسب خواهید کرد. درس ریاضی در مقایسه با سایر درس‌های اختصاصی دشوارتر است و سختی‌های زیادی برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند. پایه قوی در این درس، نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش‌آموزان دارد. داوطلبانی که پایه ریاضی آن‌ها ضعیف است باید وقت بیشتری برای مطالعه ریاضی بگذارند. درس ریاضی از سه نظر، نقطه ضعفی بزرگ برای تمام شرکت‌کنندگان کنکور است:

  • تنوع و گوناگونی بیش از حد مباحث به همراه نکات ریز آموزشی
  • باز بودن دست طراحان سوالات آزمون برای استفاده از دام‌های آموزشی
  • تشخیص درجه سختی سوالات

اولین قدم برای کسب یک تراز مناسب، مطالعه بودجه‌بندی کنکور است. دانش‌آموزان با بررسی بودجه‌بندی به راحتی با فصل‌های مهم آشنا می‌شوند. مطالعه بودجه‌بندی به دانش‌آموز کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر موضوعات مهم داشته باشد.

تعامل در کلاس آنلاین | چگونه در کلاس آنلاین تعامل ایجاد کنیم؟

مبحث‌های زیر در کنکور سراسری نقش بسیار مهمی در رتبه نهایی دانش‌آموز دارد:

  • مشتق و کاربرد مشتق با 6 سوال یکی از تست خیزترین مبحث‌های ریاضی کنکور است. دانش‌آموزان با مطالعه دقیق این مبحث می‌توانند به 6 سوال از 30 سوال ریاضی در کنکور پاسخ دهند.
  • حد و پیوستگی یکی دیگر از تست‌ خیزترین مباحث ریاضی در کنکور است. این مبحث در کنکور تجربی، 4 سوال دارد.
  • مثلثات با ۴ سوال یکی دیگر از مبحث‌های تست خیز کنکور است.
  • هندسه نیز در کنکور تجربی ۴ سوال دارد.
  • معادله و نامعادله با 3 سوال یکی دیگر از فصل‌هایی است که دانش‌آموزان باید توجه زیادی به آن داشته باشند.
  • وبینار آموزشی ریاضی کنکور

اهمیت وبینار آموزشی ریاضی کنکور

همانطور که گفته شد در دوران کرونا تدریس آنلاین و کلاس آنلاین یا به طور کلی آموزش آنلاین اهمیت بیشتری پیدا کرده است. وبینار آموزشی ریاضی کنکور یکی از بخش های پرکاربرد آموزش آنلاین است که می تواند مخاطبان فراوانی داشته باشد.

با توجه به گستردگی جغرافیایی ایران دسترسی همه دانش آموزان به مدرسین خبره و کاربلد ممکن نیست. از این رو وبینار آموزشی ریاضی کنکور فرصتی مناسب برای این دانش آموزان است که به بهترین اساتید ریاضی کشور دسترسی داشته باشند.

همچنین موسسات، آموزشگاه ها، مدارس و البته اساتید ریاضی می توانند از طریق برگزاری وبینار آموزشی ریاضی کنکور همزمان به تعداد زیادی دانش آموز مهارت های ریاضی کنکور را آموزش دهند.

چگونه وبینار آموزشی ریاضی کنکور برگزار کنم؟

برگزاری وبینار آموزشی ریاضی کنکور و یا هر وبیناری نیازمند آماده سازی زیرساخت هایی است. شما برای برگزاری وبینار آموزشی می توانید از نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید اما بر اساس تجربه جهانی بهترین نرم افزار برای برگزاری وبینارهای آموزشی نرم افزار ادوبی کانکت adobe connect است.

اگر شما وبینار آموزشی ریاضی کنکور را بر بستر نرم افزار ادوبی کانکت adobe connect اجرا کنید می توانید از امکانات بینظیر این برنامه بهرمند شوید.

تخته وایت برد، ارتباط زنده ویدئویی و صوتی، بارگذاری و ارائه انواع فرمت‌های فایل، پخش زنده فیلم و صوت در کلاس، اشتراک گذاری دسکتاپ، چت متنی گروهی و دو نفره، نظرسنجی، یادداشت، اشتراک گذاری فایل برای دانلود توسط اعضای کلاس، اشتراک گذاری لینک، یادداشت، مدیریت پیشرفته سطح دسترسی اعضای کلاس، گروه بندی اعضای کلاس و… تنها بخشی از امکانات ادوبی کانکت adobe connect است.

استفاده از امکانات اساتیدآنلاین برای برگزاری وبینار آموزشی

فراهم ساختن امکانات مورد نیاز برای برگزاری وب سمینار چندان آسان نیست. برای برگزاری وبینار بهتر است شما از امکانات و زیرساخت های آماده استفاده کنید. اساتید آنلاین با داشتن سال ها تجربه موفق در برگزاری انواع وبینارهای آموزشی بهترین مکان برای برگزاری سمینار آنلاین است.

همه وبینارهای آموزشی اساتیدآنلاین، بر بستر نرم افزار Adobe Connect برگزار می شود. همه وبینارهای اساتید آنلاین ضبط می شوند و پس از برگزاری در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. این قابلیت باعث می شواد افراد بسیار بیشتری بتوانند از وبینارها استفاده کنند.

اگر قصد برگزاری وبینار آموزشی را دارید ولی نمی دانید باید از کجا شروع کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از زیرساخت های اساتیدآنلاین است.

اساتید آنلاین با سالهای تجربه موفق در برگزاری وبینارهای آموزشی آماده ارائه خدمت به شماست. برای این کار می توانید ، به آدرس https://asatideonline.com مراجعه کنید و یا با شماره 71057276-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای وبینارهای آموزشی اساتیدآنلاین

  • در هر زمان و مکان در دسترس شماست
  • وبینارها بسیار تعاملی و کاربردی هستند
  • هزینه های آن بسیار کمتر از سمینارها و کارگاه های حضوری است
  • ثبت نام و شرکت در وبینارها بسیار ساده است

ویژگی های منحصر به وبینارهای آموزشی اساتید آنلاین

  • امکان به اشتراک گذاری ویدئو و ارائه آن توسط مدرس
  • چت آنلاین هم زمان در وبینار
  • وجود تخته سفید برای نوشتن متن روی آن توسط مدرس و دانش پذیر
  • امکان پرسیدن سوال و یا نظر سنجی
  • به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ کامپیوتر مدرس جهت تدریس بهتر
  • امکان مشاهده فایل ضبط شده وبینار

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
چطور واژگان جدید را حین آموزش زبان حفظ کنیم؟

چطور واژگان جدید را حین آموزش زبان حفظ کنیم؟

یادگیری یک زبان جدید سرگرم کننده است، البته به جز بخش یادگیری واژگان. همیشه کلماتی هستند که با وجود تلاش…

بیشتر بخوانید
کلاس آنلاین زبان انگلیسی

چگونه کلاس آنلاین زبان انگلیسی برگزار کنیم؟

در دنیایی که حتی عطاری ها هم آنلاین شده اند برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی چیزی بیش از یک ضرورت…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question