مشاوران رسمی مهاجرت کانادا (اطلاعیه مهم)

اطلاعیه مهم کانون مشاوران رسمی مهاجرت کانادا

طبق آخرین تغییراتی که در سیستم نظارت بر مشاورین رسمی مهاجرت کانادا اتفاق افتاده، سختگیری، کنترل و نظارت ها بیشتر از قبل بوده و مجازات و جریمه های سنگین تری را برای متخلفین در نظر گرفته است.

در این اعلامیه به وضوح اشاره به افرادی شده که بدون داشتن لایسنس مشاور مهاجرت اقدام به دادن مشاوره، تشکیل پرونده و اخذ هزینه از متقاضیان میکنند. این افراد باید به زودی منتظر جرائم بسیار سنگین باشند و متاسفانه تمام افرادی که با این مشاورین تقلبی قرار داد مهاجرتی دارند، هیچ گونه حمایتی را از طرف دولت کانادا نخواهند داشت و عملا صدای آنها به هیچ کجا نخواهد رسید. 

این اقدام که قابل تحسین است تحت حمایت وزیر مهاجرت کانادا صورت گرفته و امیدواریم با سختگیری ها و اعمال جرائم سنگین دست این افراد سودجو به زودی کوتاه شود.

 لطفا دقت بفرمائید چنانچه فرد مورد نظر شما که خود را در قالب مشاور مهاجرتی معرفی میکند و شرکت خود را دارای اعتبار میداند، حتما باید رجیستر شده iccrc یا همان سازمان مشاورین رسمی مهاجرت کانادا باشد. 
در غیر این صورت و در صورت ایجاد مشکل در پرونده، دست شما به هیچ سازمان نظارتی بند نخواهد بود و چه بسا هزینه های هنگفتی که پرداخت کرده اید به راحتی به باد خواهد رفت.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تغییرات آزمون تافل

اطلاعات کامل درباره تغییرات آزمون تافل

آزمون تافل که مخفف عبارت Test of English as a Foreign Languag است. یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
question