بهترین منابع آمادگی آزمون تافل (®) چیست؟

منابع آزمون تافل

بهترین منابع آمادگی برای آزمون تافل (®) چیست؟

برای شرکت در هر آزمونی، نیاز به آمادگی هم از نظر روحی و هم ازنظر مهارتی داریم. این موضوع برای آزمون تافل (®) و آمادگی شرکت در این آزمون نیز صادق است. برای آمادگی روحی شرکت در آزمون‌های آزمایشی قبل از آزمون اصلی و برای آمادگی از نظر سطح دانش و مهارت، کتاب‌ها و منابعی امروزه در دسترس هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
هر کدام از این کتاب‌ها، ویژگی‌های خاصی دارند و بخش‌های گوناگونی از مهارت‌های لازم برای آزمون تافل را گسترش می‌دهد و بالا می‌برد. انتخاب درست بهترین منابع آمادگی آزمون تافل (®) هم می‌تواند شما را از نمره مطلوبی که کسب خواهید کرد، مطمئن کند و هم مسیر را برای رسیدن به آمادگی کامل برای آزمون تافل، کوتاه‌تر کند.
اولین کتابی که به شما معرفی خواهیم کرد، کتاب معروف و پر فروش ETS (®) Official Guide to the TOEFL (®) Test است.

  • ETS (®) Official Guide to the TOEFL (®) Test

این کتاب با داشتن ساختاری استاندارد، کتابی است که از سوی سازمان آموزشی آزمون تافل(®) ETS) (®) )منتشر شده است. این کتاب رسمی از سوی همین سازمان به شکل منظم چاپ می‌شود و در هر چاپ اطلاعات و آزمون‌های آن به روز می‌شود. اگر دنبال کتابی برای رسیدن به آمادگی برای آزمون تافل (®) هستید، این کتاب یکی از  بهترین گزینه ها برای شما است. CD همراه این کتاب، نمونه‌های آزمون‌های قبل و همچنین آزمون‌های مشابه آزمون تافل (®) را شامل می‌شود که به شما کمک خواهد کرد تا با نمونه سوالات و چگونگی پاسخ‌دهی به سوالات آشنا شوید.

  • Cracking the TOEFL (®) iBT

این کتاب نیز به تمام مهارت‌هایی که شما باید برای شرکت در آزمون تافل (®) کسب کنید و به آن‌ها مسلط شوید، می‌پردازد. در این کتاب علاوه ‌‌بر یادگیری مهارت‌های لازم برای بخش‌های Writing و Reading، شما به تکنیک هایی برای بخش‌های Listening و Speaking نیز مسلط خواهید شد. برای این بخش CDای همراه کتاب در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین می‌توانید فایل‌های MP3 آن را نیز دانلود کنید و گوش دهید. همچنین تمرین‌ها و آزمون‌های موجود در این کتاب به شما برای رسیدن به نمره دلخواه‌تان کمک فراوانی خواهد کرد. خواندن و درک این کتاب برای اغلب متقاضیان شرکت در آزمون تافل بسیار آسان است و نتیجه خوبی نیز دارد.

  • Kaplan’s TOEFL (®) iBT Premier

مزیت اصلی این کتاب، نویسنده و تعداد آزمون‌های فراوان آن است. کاپلان این کتاب را تهیه و در اختیار متقاضیان شرکت در آزمون تافل (®) قرار داده است و در چند جلد کتاب تدوین شده است. در هر کتاب هم تست‌های کوچک و هم نمونه آزمون‌هایی از آزمون تافل (®) آورده شده است که شما با پاسخ‌دهی به این تست‌ها و آزمون‌ها سطح آمادگی و مهارت خود را در هر بخش و به طور کلی می‌توانید محک بزنید و بسنجید.
این کتاب رکورد بیش‌ترین تعداد آزمون را در بین کتاب‌ها و منابع آمادگی آزمون تافل (®) دارد که همراه با CD و فایل‌های MP3 برای بخش‌های شنیداری و صحبت کردن آزمون، حتما تمام نیاز شما را برآورده خواهد کرد، اما بیش‌تر تمرکز این کتاب روی افزایش مهارت شما در بخش Listening است.

    • (TOEFL (®) Practice Online (TPO

نرم افزار TPO مجموعه ای از بیش از 50 آزمون واقعی تافل (®) است که توسط چینی ها جمع آوری گردیده است و یکی از بهترین منابع برای تمرین تست های تافل (®) میباشد. این نرم افزار با داشتن حالت تمرینی و تستی میتواند مهارت های شما در بخش های مختلف آزمون تافل (®) را ارزیابی نماید.

  • 400 (®) Must Have Words for the TOEFL

یکی از مهات های مورد نیاز برای شرکت در آزمون تافل (®) تسلط بر واژگان کاربردی (active vocabulary) است. صرفا دانستن معنی لغات و اندوختن لغات بسیار برای آزمون تافل (®) به کار شما نخواهد آمد. شما باید روی لغات فعال ذهن خود کار کنید تا در آزمون تافل (®) موفق عمل کنید.
این کتاب حاوی 400 کلمه‌ای است که در آزمون تافل (®) قطعا به شما برای کسب نمره بالاتر از 100 کمک بسیاری خواهد کرد و برایتان بسیار مفید است. این کتاب با دسته‌بندی موضوعات علمی و استفاده این لغات در متن‌های تافل (®)، مزیت و نقطه قوتی نسبت به سایر کتاب‌های در این زمینه برای خود ایجاد کرده است.

  • (®) Essential Words for the TOEFL

این کتاب نیز برای تقویت دایره واژگان شما بسیار مفید است که با داشتن حدود 500 کلمه پرکاربرد در آزمون‌های تافل (®) دانش شما را در بخش Vocabulary افزایش می‌دهد. این کلمات با معنی، مترادف و در قالب مثال‌هایی در این کتاب برای شما توضیح داده شده که می‌توانید نحوه ی استفاده آن‌ها در صحبت کردن و نوشتن را به خوبی درک کنید و متوجه شوید.

  •  TOEFL (®) Grammar Guide: 23 Grammar Rules You Must Know to Guarantee Your Success on TOEFL (®) Exam

شاید یکی از چالشی ترین بخش‌های آموزش و یادگیری زبان، گرامر باشد. این کتاب در زمینه گرامر و مختص آزمون تافل (®) نوشته و تدوین شده است و با زبانی ساده و استراتژی خاص خود، یادگیری این مهارت را برای متقاضیان آسان نموده است. شما با خواندن و یادگیری هر ساختار گرامر در این کتاب، قوانین گرامری مورد نیاز در بخش های نوشتاری و گفتاری آزمون تافل (®) را به خوبی فراخواهید گرفت.

  • Practice Makes Perfect: English Grammar for ESL Learners

یکی از روش‌های آموختن، یادگیری از اشتباهات دیگران است. این کتاب با در نظر گرفتن همین جمله به کمک شما برای آمادگی هر چه بیش‌تر و بهتر در آزمون تافل آمده است. در این کتاب شما با اشتباهات رایج شرکت کنندگان در آزمون تافل (®) آشنا میشوید. بعد از دیدن اشتباهات رایج  شما با قانون گرامری همان اشتباه و نحوه صحیح آن نیز آشنا خواهید شد که به فراگیری و ماندگاری این قوانین در ذهن شما کمک بسیاری خواهد کرد.

با انتخاب هر کدام از این منابع آمادگی آزمون تافل (®) شما می‌توانید به هدف نهایی خود یعنی کسب نمره دلخواه در این آزمون دست پیدا کنید. اما قبل از شروع به خرید کتاب باید از سطح مهارت‌ها و دانش خود آگاهی داشته باشید، در چه زمینه‌هایی بیش‌تر نیاز به کمک دارید؟ پس اول روی همان مهارت کار کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
10 پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

معرفی ۱۰ پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

لیسنینگ یک مؤلفه کلیدی در تسلط بر زبان انگلیسی است که بینش هایی را در مورد تفاوت های ظریف فرهنگی…

بیشتر بخوانید
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

Comments closed.

آواتار کاربر کاربر مهمان مهسا ۲۶ تیر ۱۴۰۰

سلام لطفا در زمینه رایتینگ هم منابع مفید را معرفی بفرمایید

profile avatar USER1109 ۲۰ دی ۱۴۰۰

سلام به وب سایت asatideonline.com سری بزنید و در قسمت وبلاگ می توانید منایع مفیدی را دانلود کنید

profile avatar USER1109 ۲۰ دی ۱۴۰۰

با سلام. لینک ها مجدداً تست شد و مشکلی در لینک وجود ندارد. درصورت برطرف نشدن مشکلتان با شماره ۰۲۱۷۱۰۵۷۲۷۶ تماس بگیرید

question