جلد اول کتاب Active Skills for Reading

Active Skills for Reading جلد اول کتاب

Active Skills for Reading جلد اول کتاب

سری کتاب های Active Skills for Reading مجموعه ای مناسب برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی از سطوح A2 تا C1 است. این مجموعه که بر اساس سیستم امریکایی تدوین شده است می تواند برای دو منظور تقویت مهارت خواندن و همچنین مهارت شنیداری مورد استفاده قرار گیرید. کتاب های Active Skills for   Reading در پنج سطح از Intro تا سطح 4 طبقه بندی گردیده که در یک از کتاب ها شامل 12 درس می باشد. در هر یک از دروس، متون مناسب و در سطح همان کتاب ارائه گردیده و پس از متون زبان آموز با سوالاتی مواجه می برای هر یک از دروس فایل های صوتی با لهجه امریکن ارائه گردیده و تمامی متون را به صورت واضح و شفاف تلفظ نموده است و می تواند برای تقویت مهارت شنیداری نیز مورد استفاده قرار گیرد. این سری از کتاب ها برای زبان آموزانی توصیه می شود که سطح مقدماتی را گذرانده و قصد تقویت مهارت Reading خود برای آزمون های تافل و آیلتس را دارند. همچنین دایره واژگان زبان آموز نیز پس از طی این دوره از کتاب ها بسیار افزایش خواهد یافت که می تواند این مجموعه را یه دوره برای افزایش دایره لغات زبان انگلیسی دانست.

 

جلد شماره یک مخصوص سطح B1/B2intermediate & pre-intermediate   می باشد.برای تقویت  مهارت ریدینگ  برای آزمون آیلتس ® و تافل ® تا سطح نمره 5-5.5 بسیار مناسب می باشد.

اساتید آنلاین

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

چگونه در مورد ۴ فصل سال به زبان انگلیسی صحبت کنیم (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله به طور مختصر به فصل های سال در زبان انگلیسی و توصیف فصل زمستان پرداخته…

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ

معرفی بهترین دانشگاه های آلمان: دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ

دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ در سال ۱۹۷۰ با نام Fachhochschule Hamburg تأسیس شد. برای تشکیل این دانشگاه چهار آموزشگاه مهندسی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
question