کتاب های کمکی آیلتس (®) و تافل (®)(ارتقا Reading و Writing)

تافل و آیلتس

کتاب های کمکی برای ارتقا Reading و Writing آیلتس (®) و تافل (®)

 

کتاب های کمکی برای آیلتس و تافل

کتاب های کمکی آیلتس (®) و تافل (®)

اگر شما هم جزو متقاضیان آزمون آیلتس (®) و تافل (®) باشید یا این آزمون را گذارنده‌اید، احتمالا این نظر را دارید که بعد از Speaking و Listening، مهارت Writing بخش چالش برانگیز این آزمون است و تقویت این مهارت به طرزی که شما مثل یک نویسنده ماهر شروع به نوشتن کنید و این بخش آزمون را پشت سر بگذارید، کار سختی است.
مهارت نوشتن آزمون‌های تافل (®) و آیلتس (®) با داشتن همه قواعد و قوانین نوشتاری، گرامری، لغت، نحوه نگارش اداری و رسمی و محاوره و … قسمتی است که شما را مجبور می‌کند به همه چیز در زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید. برای رسیدن به این تسلط هیچ چیز به اندازه تمرین نوشتن به کمک شما نمی‌آید تا به یک نویسنده تبدیل شوید.

بعد از تمرین، تقویت دانش در زمینه گرامر است که به شما برای نوشتن یک مطلب خوب و درست کمک می‌کند، همچنین تقویت دایره واژگان انگلیسی هم نقش کمی در این راستا ندارد. قاعدتا اگر دیکته شما خوب نیست هم یک معظل به حساب می‌آید. تصور کنید که یک مطلب نوشته‌اید که از نظر گرامری و قواعد کاملا درست و روان است ولی پر از غلط املایی!
برای تقویت مهارت Writing در آزمون تافل (®) و آیلتس (®)، کتاب‌ها و منابع بسیاری در دسترس متقاضیان این آزمون‌ها هست که بهترین و برترین آن‌ها را در ادامه با هم خواهیم دید.

  • Complete IELTS (®)

سری کتاب‌های complete IELTS (®) که در سه جلد در اختیار شماست، شما را با تکنیک‌های مختلف Writing آشنا می‌کند و مهارت شما را در این بخش برای شرکت در آزمون آیلتس (®) تقویت خواهد کرد. هر جلد از این کتاب برای رسیدن به نمره مشخصی در این آزمون طراحی و تدوین شده است که شما می‌توانید با توجه به هدف خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

این کتاب مختص Writing نیست و همه مهارت‌های آزمون آیلتس (®) را به شما آموزش می‌دهد تا به آمادگی کامل برای شرکت در این

کتاب های کمکی برای آیلتس و تافل

کتاب های کمکی آیلتس و تافل

آزمون برسید. در این کتاب 4 فصل جداگانه برای هر مهارت وجود دارد و شما در هر فصل می‌توانید تمامی نکات اعم از گرامر و لغات که برای بخش Writing  هم به شما کمک خواهد کرد را فرا بگیرید.
بخش writing این کتاب شامل نمونه‌های واقعی این مهارت است که تسلط به نکات مربوط به آن‌ها می‌توانید نمره مطلوب خود را در آزمون اصلی در این بخش کسب کنید.

 

 

 

  • (®) Speaking and Writing Strategies for the TOEFL IBT

این کتاب با استراتژی درستی که برای آمادگی آزمون تافل دارد، شما را به نمره دلخواه‌تان در بخش Writing و Speaking این آزمون خواهد رساند. روشی که در این کتاب استفاده شده، Argument mapping است که شما بر پایه همین روش می‌توانید مهارت‌های نوشتاری و گفتاری خود را به سرعت برای رسیدن به آمادگی کامل شرکت در آزمون تافل (®) تقویت کنید.
بزرگ‌ترین مزیت این کتاب این است که شما زمان کم‌تری برای خواندن قواعد و قوانین صرف می‌کنید و بیش‌تر زمان خود را می‌توانید به تمرین اختصاص دهید.

مهارت Reading نیز از جمله مهارت‌هایی است که شما برای رسیدن به نمره دلخواه در آزمون‌های تافل (®) و آیلتس (®) باید به آن مسلط باشید. بخش Reading آزمون تافل (®) بیش‌تر از مباحث و موضوعاتی مثل زیست، گیاه شناسی، جانورشناسی،  تاریخ و جغرافیا است. بخش Reading آزمون آیلتس (®) هم بیش‌تر از مباحث و موضوعات علمی و دانشگاهی میباشد.  البته لازم نیست حتما شما به این مباحث مسلط باشید تا بتوانید این بخش را پشت سر بگذارید. برای تقویت مهارت reading نیز کتب و منابع خوبی در اختیار شرکت کنندگان در این آزمون هست که آن‌ها را خواهیم دید:

  • Get Ready for IELTS (®) – Reading

این کتاب که در 12 فصل تدوین شده است، تمام نیازهای شما را به دانش در بخش Reading آزمون آیلتس (®) برطرف خواهد کرد. هر

کتاب های کمکی آیلتس و تافل

کتاب های کمکی آیلتس (®) و تافل (®)

فصل این کتاب شامل سه بخش است که در هر بخش هم به تقویت دایره لغات شما می‌پردازد و هم مهارت‌های و قواعد را به شما می‌آموزد و در انتها تمرین‌هایی برای شما آماده کرده است. با گذراندن این سه بخش شما می‌توانید مطمئن باشید که در آزمون اصلی با آمادگی کامل حاضر خواهید بود و نمره مطلوبی نیز دریافت خواهید کرد.
این کتاب هم برای داوطلبان آزمون جنرال و هم برای متقاضیان آزمون آکادمیک آیلتس مناسب بوده و به تمام نکات ریز بخش Reading و شنیداری آزمون آیلتس (®) می‌پردازد.

 

 

 

  • Improve your IELTS (®) Reading Skills

شما در این کتاب با 10 درس روبه‌رو هستید که هر درس ابتدا نکات و قواعد و تکنیک‌هایی به شما آموزش می‌دهد و بعد در همان باره سوال‌ها و تمرین‌هایی برای شما آماده کرده است. هر درس به موضوع خاصی می‌پردازد و شما باید درباره همان موضوع سوالاتی که مشابه سوالات آزمون اصلی است را پاسخ دهید. در این کتاب هم با نوع سوالات و هم با نحوه پاسخ‌دهی به آن‌ها کاملا آشنا و برای آزمون اصلی آماده خواهید شد.

  • focus on vocabulary
کتاب های کمکی آیلتس و تافل

کتاب های کمکی آیلتس (®) و تافل (®)

این کتاب که در دو جلد 1 و 2 تدوین شده و در اختیار شماست، نه تنها دایره واژگان شما را به شدت تقویت می‌کند، بلکه با داشتن متن‌های موضوعی و طولانی درک مطلب و مهارت Reading شما را نیز بالا می‌برد. جلد دوم این کتاب سطح بالاتری از جلد اول دارد، اگر دنبال نمره بیش‌تری هستید یا احساس می‌کنید نکات کتاب اول برایتان آسان است می‌توانید سراغ جلد دوم این کتاب بروید.
شاید در این کتاب مستقیم به آمادگی آزمون تافل (®) یا آیلتس (®) اشاره نشده باشد، اما این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها برای تقویت مهارت و دانش شما در زمینه Reading برای هر آزمونی است که می‌خواهید در آن شرکت کنید.

 

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تعیین سطح زبان انگلیسی

معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای تعیین سطح زبان انگلیسی خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم….

بیشتر بخوانید
10 پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

معرفی ۱۰ پادکست برای بهبود لیسنینگ زبان انگلیسی

لیسنینگ یک مؤلفه کلیدی در تسلط بر زبان انگلیسی است که بینش هایی را در مورد تفاوت های ظریف فرهنگی…

بیشتر بخوانید
مقایسه آزمون های تافل و آیلتس

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس از نظر هزینه و اعتبار

مقایسه آزمون های تافل و آیلتس یکی از بحث های جذاب برای و البته مهم برای داوطلبان این آزمون هاست….

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
question