تیسول کانادا چیست : همایش آشنایی با TESOL Canada

تیسول کانادا چیست

آزمون های مختلفی مانند آیلتس، تافل، MSRT، EPT و… برای سنجش مهارت و تسلط زبان آموزان وجود دارد. اما ممکن است از خود بپرسید برای سنجش توانایی معلمان و مربیان زبان نیز آزمونی وجود دارد. بله دوره تسول یکی از معتبرترین دوره های برای اساتید زبان انگلیسی می باشد. همچنین مدرک تسول نیز در سراسر جهان قابل استناد و معتبر می باشد. در این مقاله توضیح خواهیم داد که تیسول کانادا چیست و اعتبار آن چقدر است. پس از آن گزارش کوتاهی از همایش آشنایی با دوره تسول ارائه خواهد شد. با ما همراه باشید.

دوره تسول کانادا

تیسول کانادا چیست ؟

TESOL Canada از معروف ترین و محبوب ترین برندهای ارائه کننده ی دوره های آموزشی تدریس زبان انگلیسی به مدرسین و علاقه مندان به ارتقاء مهارت های تدریس زبان انگلیسی است.

TESOL مخفف عبارت Teaching English to Speakers of Other Languages است. با توجه به رقابت شدید بین موسسات و اساتید زبان انگلیسی، نیاز به دانشی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد و ضمن اینکه اطلاعات ما را به روز می کند به شکلی عملی هم راه های جذاب و موثر تدریس زبان انگلیسی که در دنیا استفاده می شود را به ما بیاموزد. امروزه حتی افرادی که تجربه فراوانی در امر آموزش زبان انگلیسی دارند ولی به صورت علمی با اصول آن آشنایی ندارند ممکن است از صحنه آموزش کنار زده شوند.

برگزاری دوره تسول کانادا در اصفهان

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

TESOL Canada

در دوره تسول کانادا مباحث بسیار مهمی از قبیل مدیریت کلاس (نحوه ی تعامل با دانش آموزان، انتخاب چیدمان کلاس، نور کلاس، استفاده از امکانات موجود در کلاس و ….)‌ مطرح می گردد. همچنین در این دوره نحوه ی آموزش لغات، گرامر نوشتاری و شنیداری و مراحل تدریس ارائه می شود. نکته مهم دیگر در این دوره شیوه های به وجود آمده برای تدریس می باشد. در این دوره کارآموزان با تجربه های دیگر اساتید آشنا می شوند و می توانند از این تجربیات در روش تدریس خود استفاده کنند. علاوه بر این ها، ایجاد انگیزه و استفاده از ابزار آموزشی جدید مساله ی دیگری است که در سرفصل های این دوره گنجانده شده است.

اعتبار جهانی مدرک تسول کانادا

افراد داری مدرک تسول پس از دریافت این مدرک، اعتبار جهانی کسب می کنند و مطمئنا پس از ارائه این مدرک می توانند در بیشتر نقاط جهان تدریس کنند. این افراد به عنوان معلم های حرفه ای شانس استخدام در موسسات معتبر را خواهند داشت. بسیاری از افراد تنها به این دلیل که می خواهند مهاجرت کنند و داشتن این مدرک امتیاز زیادی در قبول شدن آنها در کشور مقصد خصوصا کانادا دارد اقدام به دریافت این مدرک کرده اند.

همایش تسول در اصفهان

همایش آشنایی با TESOL Canada اصفهان

روز پنجشنبه مورخ 31/5/1398 سمینار معرفی TESOL Canada اصفهان (دوره تیسول کانادا) در کافه صفوی واقع در خیابان خاقانی برگزار شد.

در ابتدا، آقای دکتر رحمانی مدیر مرکز آموزشی اساتید آنلاین و آقای مهروان نماینده ی دوره تیسول کانادا اصفهان در خصوص اهمیت برگزاری دوره های تسول کانادا و ضرورت شرکت در آن ها توضیحاتی را ارائه کردند. سپس آقای دکتر ولی زاده موسس کالج TESOL Canada به معرفی این دوره و ابعاد مختلف پیرامون آن پرداختند.

همایش آشنایی با TESOL Canada با مشارکت TESOL Canada و شرکت اساتید آنلاین و با حضور بیش از 50 نفر از مدرسین زبان انگلیسی و علاقه مندان به ارتقاء مهارت های تدریس برگزار گردید.

دوره تیسول کانادا اصفهان عموما به هر دو شکل حضوری و از راه دور برگزار می گردد. مرکز آموزش زبان اساتید آنلاین در نظر دارد با مشارکت TESOL Canada این دوره را در اصفهان برگزار کند. در صورتی که به اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.

0313-2206313

www.asatideonline.com

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
اطلاعات کامل درباره تغییرات آزمون تافل 2023

اطلاعات کامل درباره تغییرات آزمون تافل ۲۰۲۳

آزمون تافل که مخفف عبارت Test of English as a Foreign Languag است یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
question